مسئول امور فرهنگی اداره میراث فرهنگی استان فارس وعده داد: تا پایان سال جاری میلادی شیراز به عنوان شهر جهانی صنایع دستی از سوی سازمان یونسکو و سازمان جهانی صنایع دستی معرفی شود که همین انتخاب نقش مهمی در ارتقا سطح فروش آثار هنری و رونق اقتصادی هنرمندان هنرهای سنتی دارد.
کد خبر: ۷۸۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 14 October 2019

محمدی افزود: ظرف دو ماه آینده یک گروه بسیار قوی از هنرمندان صنایع دستی استان فارس به کشور عمان اعزام می‌شوند که این امر نقش مهمی در اقتصاد هنرهای سنتی در استان دارد.

همچنین سالانه تعدادی از هنرمندان صنایع دستی استان فارس با حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان به کشورهای خارجی فرستاده می‌شوند تا داشته‌های فرهنگیمان را به سراسر جهان معرفی کنند.

وی وعده داد: تا پایان سال جاری میلادی شیراز به عنوان شهر جهانی صنایع دستی از سوی سازمان یونسکو و سازمان جهانی صنایع دستی معرفی شود که همین انتخاب نقش مهمی در ارتقا سطح فروش آثار هنری و رونق اقتصادی هنرمندان هنرهای سنتی دارد.

محمدی در پایان حمایت و هم‌فکری دیگر نهادها و ادارات مانند شهرداری شیراز را مهم برشمرد و گفت: بی‌شک آنچه که برای رونق اقتصادی جوانان استان و ایجاد اشتغال در میان آن‌ها بسیار حائز اهمیت است هم فکری دیگر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و حتی بخش خصوصی با اداره میراث فرهنگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار