مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز گفت: در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهری توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخودار داریم.
کد خبر: ۷۸۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 15 October 2019

سعید معصومی، اظهار کرد: تمامی اقدامات انجام شده در سطح منطقه هفت در راستای رضایتمندی شهروندان و زیباسازی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: خدمات‌رسانی در راستای خواسته‌ها و نیازهای شهر و شهروندان از مهمترین وظایف کاری مسئولان است و شهرداری منطقه هفت در جهت اجرایی کردن این وظیفه گام‌های مهمی برداشته است.

معصومی در بازدید از خانه‌های محله در سطح منطقه افزود: خانواده‌های بدسرپرست و یا خانواده‌هایی که زنان سرپرست خانواده‌ها را بر عهده دارند با مشکلات بسیار زیادی در تامین معیشت خانواده مواجه هستند و در خانه‌های محله تلاش شده است که با آموزش رشته‌هایی از قبیل خیاطی، گلیم‌بافی، عکاسی و ... افراد بتوانند پس از یادگیری در بازار آزاد نیز از آن طریق کسب درآمد کنند.

مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز تصریح کرد: در خانه‌های محله کلاس‌های آموزشی از قبیل، کامپیوتر، نقاشی، خطاطی، انگلیسی و ... جهت آموزش و اوقات فراغت شهروندان نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه ما زیر سقف این شهر زندگی می‌کنیم و اگر می‌خواهیم شهری زیبا برای دیدن و هموار برای عبور و مرور و سالم برای نفس کشیدن و ... داشته باشیم باید در عمران و آبادانی آن تشریک مساعی کنیم و این مهم فقط با پرداخت به موقع عوارض و مشارکت و همکاری شهروندان امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار