سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری:
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور کار خیلی سخت‌تری داریم، گفت: در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند و گل زدن سخت‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 21 October 2019

یعقوب مراقی  در خصوص روند تمرینات این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، اظهارکرد: تمرینات برای حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات از هفته گذشته آغاز شده است. قرار بود یک اردوی آماده‌سازی در ایلام داشته باشیم ولی متاسفانه شرایط برای حضور در این اردو فراهم نشد. اگر می‌توانستیم به این اردو برویم، مطمئنا در آمادگی بهتر تیم، تاثیر بسزایی داشت.

وی با بیان این‌که وحید کاظمی و الیاس براتی، دو بازیکن خوب‌مان از تیم جدا شدند، ادامه داد: این دو بازیکن پیشنهادهای خارجی داشتند و بر این اساس از ملی‌حفاری جدا شدند. برای پر کردن جای این بازیکنان در حال حاضر میثم ایلانلو را جذب کرده‌ایم و در ادامه نیز قصد داریم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیریم. با این نفرات صحبت کرده‌ایم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: اگر بتوانیم دو بازیکن دیگر به ترکیب تیم‌مان اضافه کنیم، شرایط ملی‌حفاری نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر می‌شود، زیرا نفرات مدنظر با تجربه هستند و می‌توانند بار تجربه تیم را بالا ببرند. در نیم‌فصل دوم کار خیلی سخت‌تری داریم، دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند و گل زدن سخت‌تر خواهد شد و بر این اساس امتیازگیری نیز بسیار سخت است.

وی افزود: ما به موفقیت در نیم‌فصل دوم بسیار امیدوار هستیم زیرا امتیاز تیم‌ها نزدیک به هم است و شاید با یک برد و یک تساوی، جایگاه تیم‌ها در جدول تغییر کند. ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم و به هدف اولیه‌مان که قرار گرفتن جزو هشت تیم و صعود به مرحله پلی‌آف است، دست پیدا کنیم.

منبع: ايرنا
برچسب ها: فوتسال ، یعقوب مراقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار