استاندار فارس گفت:نرخ بیکاری در فارس به کمتر از ٧ درصد رسیده است.در شهرستان خرامه نرخ بیکاری از ٣٧ درصد به کمتر از ١٧ درصد تقلیل یافته است.وی افزود:اگر بانوانی در مجموعه وزارت کشور اعلام آمادگی برای پذیرش مسئولیت کلان کنند و شرایط لازم را داشته باشند، حکم آنان صادر خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 18 October 2019

عنایت‌الله رحیمی در دیدار با بانوان اعضای شوراهای فارس، تاکید کرد: همه افراد جامعه باید به نقش زنان در جامعه بها دهند تا این قشر از جامعه بیشتر از گذشته موثر باشند.

او با اشاره به نقش آفرینی زنان از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون در جامعه ایرانی، گفت: این افراد در پیروزی جمهوری اسلامی نیز نقش ویژه‌ای را ایفا کرده‌اند و در هشت سال جنگ تحمیلی هم اقدامات فاخری به ثمر رساندند.

استاندار فارس ادامه داد: معتقدیم زنان بسیار توانمند و متخلق به ویژگی‌هایی نظیر مدیریت، مدبر و برنامه ریزی هستند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه زنان با مشارکت زنان و اقدامات مسئولین قابل برطرف شدن است البته اگر زنان با حقوق خود آشنا باشند، به دنبال احقاق حق خودشان خواهند بود.

او عنوان کرد: فقر، طلاق ، بیکاری و اعتیاد از جمله معضلاتی است که در جامعه زنان دیده شده و این معضلات به زنان زیادی آسیب وارد کرده است.در حوزه فقر مالی موضوع توانمند سازی زنان مدنظر دولت و حاکمیت است و در این راستا نیز برنامه‌ریزی و اقدامات مناسبی در جریان است.

استاندار فارس همچنین تاکید کرد: اعتبارات مختلفی از سه محل مختلف برای پارک بانوان در نظر گرفته شده و به فرمانداران بیش از ١٠ شهرستان تکلیف شده تا بخشی از این اعتبارات را به پارک بانوان اختصاص دهند.

رحیمی به نرخ بیکاری در فارس نیز اشاره و عنوان کرد: نرخ بیکاری در فارس به کمتر از ٧ درصد رسیده است.در شهرستان خرامه نرخ بیکاری از ٣٧ درصد به کمتر از ١٧ درصد تقلیل یافته است.

به گفته او در حال حاضر بیش از یکهزار سازمان مردم نهاد در فارس در حال فعالیت هستند که مشارکت این انجمن‌های غیردولتی منجر به حل مشکلات مردمی توسط خود مردم خواهد شد.

استاندار فارس در خصوص طرح‌هایی که قرار است به بهره‌برداری برسد نیز متذکر شد: بیش از ٣٠ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری در سفر اخیر رییس جمهوری به استان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار