رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات صورت گرفته به بی‌احترامی بحرینی‌ها معتقد است باید تا پایان حصول نتیجه و عذرخواهی رسمی این اقدامات را دنبال کنیم.
کد خبر: ۷۹۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰ 21 October 2019

تابناک فارس به نقل از برنا:رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آباده، پیرامون اتفاقات صورت گرفته در بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین گفت: متاسفانه شاهد رفتار بسیار توهین‌آمیز تماشاچیان بحرینی و بی‌احترامی آنان به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران بودیم و باید مشخص شود این حرکت آیا از سوی برخی تماشاگران رخ داده و یا اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده است.

بنده با توجه به جوسازی‌های گذشته در این ورزشگاه و رفتارهای ناشایست درون زمین بسیار به این موضوع بدگمان هستم و جای تاسف دارد رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از این کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اعتراضات صورت گرفته عنوان کرد: واکنش دکتر مسعود سلطانی‌فر دقایقی بعد از پایان دیدار به موقع بود و همین واکنش باعث شد تا فدراسیون و کمیته ملی المپیک در اسرع وقت از طریق فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک پیگیر موضوع شوند و باید تا پایان حصول نتیجه و عذرخواهی رسمی بحرینی‌ها این اقدامات را دنبال کنیم و ما هم در مجلس با جدیت پیگیر اقدامات صورت گرفته در این‌باره هستیم.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: بنده نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنان ما بازی همیشگی خود را انجام ندادند، به هرحال آنها خوب می‌دانند ما تا چه حد به اصول جوانمردانه پایبند هستیم و نگرانی از بابت این موضوعات در تهران ندارند. باید در مستطیل سبز این شکست را جبران کنیم. ضمن اینکه ملی‌پوشان نباید تیمی را دست‌کم بگیرند و امیدوارم در مسابقه بعدی مقابل عراق شاهد یک بازی خوب از تیم ملی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار