در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی که در محور شهر اوز به سمت خنج و همچنین محور روستایی قربانلک در شهرستان مرودشت در استان فارس رخ داد، سه نفر کشته و ۱۱ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۷۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ 21 October 2019

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس، اظهار کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو سواری پارس و ۴۰۵ در محور شهر اوز به سمت خنج، ۲ نفر کشته و ۷ نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی بیان کرد: در این حادثه که روز بیست و هفتم مهرماه جاری بین ۲ دستگاه خودرو ۴۰۵ با چهار سرنشین و یک دستگاه سواری پژو پارس با پنج سرنشین رخ داد، هر ۲ راننده پژو ۴۰۵ در دم جان باختند و هفت سرنشین این وسایل نقلیه مصدوم و به بیمارستان منتقل که ۶ نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی افزود: کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را رعایت نکردن فاصله عرضی از جانب راننده یکی از خودروهای ۴۰۵ اعلام کردند.

واژگونی پژو پارس با یک کشته و چهار مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز یکشنبه اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور روستایی قربانلک از توابع شهرستان مرودشت، یک نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در این سانحه یکی از پنج سرنشین خودرو یاد شده جان سپرد و چهار نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، کارشناسان عدم توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار