کارشناس فوتبال:
یک کارشناس فوتبال گفت: فولاد در هفته‌های اخیر نشان داد که امسال می‌تواند تیم بزرگی باشد و بر بام لیگ ایران آقایی کند.
کد خبر: ۷۹۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 22 October 2019

محسن بابادی در خصوص موفقیت فولاد در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور برابر ماشین‌سازی، اظهارکرد: زمانی که نکونام برای هدایت تیم فولاد وارد اهواز شد، من اولین کسی بودم که به چند دلیل از او حمایت کردم؛ اولا به خاطر این‌که نکونام در گذشته بازیکن تیم‌ملی بود و 151 بازی ملی را در کارنامه داشت، دو جام جهانی و چندین جام ملت‌های آسیا و حضور در لالیگا را نیز تجربه کرده بود و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تیم‌ملی محسوب می‌شود. دوم این‌که نکونام چند سالی است که کار در عرصه مربیگری را آغاز کرده است و دستیاری کی‌روش، سرمربی سابق تیم‌ملی را هم در کارنامه دارد. به هر حال تمام این‌ها دست به دست هم داد و از نکونام یک مربی جوان و جویای نام ساخت.

وی در ادامه با بیان این‌که باشگاه فولاد دارای امکانات و یک ورزشگاه مدرن و خوب است، گفت: فولاد تیمی بی‌حاشیه و دارای هواداران خوب است و نکونام نیز کار خود را در با اهداف بسیار در این این تیم شروع کرد. اگرچه فولاد شروع خوبی در لیگ نداشت و عدم هماهنگی در فاز دفاع و حمله به چشم می‌خورد، اما رفته رفته دیدیم که خط دفاعی فولاد به هماهنگی لازم دست پیدا کرد.

این کارشناس فوتبال افزود: فولاد باید در فاز حمله نیز تقویت می‌شد که خدا را شکر تعطیلی لیگ به واسطه بازی‌های تیم‌ملی باعث شد، نکونام روی این بخش کار کند که حاصل آن برد برابر ماشین‌سازی تبریز بود. فولاد در هفته‌های اخیر نشان داد که امسال می‌تواند تیمی بزرگ و تیمی باشد که بر بام لیگ ایران آقایی کند.

وی بیان کرد: نکونام با سعه صدر انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان را پذیرفت و تلاش کرد که ضعف‌های تیم را برطرف کند. در بازی با ماشین‌سازی، فولاد از همان ابتدا با هدف پیروزی پا به میدان گذاشت و دیدیم فولاد وقتی دو بار از حریف عقب افتاد، در همان نیمه اول با سه گل جبران کرد و در نیمه دوم نیز تمام راه‌های نفوذ حریف را بست و یک بازی خوب را انجام داد.

بابادی عنوان کرد: این پیروزی چند نکته مثبت و درخشان داشت؛ یکی این‌که فولاد در زمین حریف بازی باخته را با پیروزی و به ثمر رساندن سه گل در یک نیمه پاسخ داد و دومین نکته، مدیریت بازی و عدم دادن موقعیت لازم به حریف برای گلزنی بود. تمام این‌ها نشانگر این است که فولاد در حال رشد و آغاز کردن روزهای خوب است و باید از این تیم و نکونام حمایت کرد. باید اجازه دهیم که فولاد در آرامش و بدون حاشیه کار خود را پیش ببرد. این فولاد آینده خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.

وی گفت: آن‌چه عملکرد فولاد در خط حمله را تایید می‌کند، برد برابر شاهین بوشهر و به ثمر رساندن سه گل برابر ماشین‌سازی تبریز است، ضمن این‌که در دیدار روز گذشته این تیم در نیمه دوم هم موقعیت گلزنی داشت. خلق هیچ موقعیتی در فوتبال اتفاقی نیست و این‌که فولاد توانست شش هفت موقعیت عالی به دست بیاورد، بیانگر این است که این تیم ایرادات خود در گل نزدن و خلق موقعیت را برطرف کرده است و اکنون در وضعیت خوبی در خط حمله به سر می‌برد.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: خواهش من از تماشاگران این است که در دیدارهای خانگی فولاد، حمایت پرشور داشته باشند. فولاد بازی‌های مهم دیگری را هم در پیش دارد و همه باید با فراهم کردن یک جو آرام و با حضور در ورزشگاه به این تیم دلگرمی داده تا بتواند به بردهای دیگر نیز دست پیدا کند و در نهایت بتوانیم فولاد را به صورت ثابت در نیمه بالای جدول ببینیم و در نهایت امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشیم.

وی در پایان گفت:‌ فولاد هفته به هفته در حال بهتر شدن است. این تیم خودش را پیدا کرده و با شناسایی نقاط ضعف، عزم خود را برای موفقیت جزم کرده است. تیمی که بتواند طی چند هفته نقاط ضعف خود را پیدا کند، قطعا تیم خوبی است و می‌توان روی آن حساب کرد. به نظر من فولاد رو به رشد است و موفقیت در خط حمله و هماهنگی در دفاع، بیانگر این مهم است. اگر مسئولان کمک کنند و حواشی کاملا از فولاد دور شود، به احتمال بسیار این تیم خواهد توانست به سهمیه آسیایی برسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار