استاندار فارس با اشاره به زیرساخت ها گفت: با مشکلات مختلفی در سطح فارس و شیراز مواجه ایم ازجمله اینکه برخی زیرساخت های استان فرسوده شده اند.وی افزود ٨٠ درصد از آبرسانی شیراز از خط اول صورت میگیرد و در صورت خرابکاری اگر این خط دچار مشکل شود باید راهکار جایگزین در جهت تامین آب داشته باشیم.
کد خبر: ۷۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:عنایت الله رحیمی سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل استان فارس بیان کرد: طرح جامع چند سالی در جریان است و این طرح می تواند اقدامات مورد نظر در پدافند غیر عامل را اجرایی کند و ارزیابی فعالیت ها را می توان از این طریق دنبال کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید به این باور برسند که پدافند غیرعامل در وضعیت امروز و آینده تاثیرگذار است و اگر نسبت به اجرای قوانین اقدام کنیم بخش قابل توجه ای از پدافند را اجرایی کرده ایم.

او افزود: بیش از سه هزار مورد در پدافند غیر عامل شناسایی شده و برای هر اقدامی یک مکمل در نظر گرفته شود تا در مناطق حساس شناسایی کاملی صورت گیرد.

وی متذکر شد: ٨٠ درصد از آبرسانی شیراز از خط اول صورت میگیرد و در صورت خرابکاری اگر این خط دچار مشکل شود باید راهکار جایگزین در جهت تامین آب داشته باشیم.

او در خصوص دستگاه های خدماتی گفت: مراکز خدماتی از جمله دستگاه های هستند که باید پدافند غیرعامل را بیشتر از سایر دستگاه ها اجرا کنند و موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از اصلی ترین زمینه های اجرایی شدن پدافند غیرعامل است.

وی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: ١٧٠ مورد نیاز تولید کنندگان داخل استان شناسایی شده و قرار است با برگزاری نمایشگاهی در این زمینه نسبت به واردات این محصولات جلوگیری شده و اقتصاد مقاومتی بیش از پیش محقق شود.

استاندار فارس متذکر شد: با توجه به برگزاری انتخابات در انتهای سال باید توجه داشته باشیم که تمامی نگاه ها و عقاید سیاسی در جامعه فعالیت قانونمند داشته باشند تا شاهد افزایش فعالیت مدنی و جامعه ای پویا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار