به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرمربیان تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

تلاش ازبکستان برای صعود به مرحله نهایی به عنوان تیم اول

باخدیر آخمدوف سرمربی ازبکستان با قدردانی از میهمان نوازی مردم ارومیه گفت: مرحله مقدماتی برای هر تیمی سخت و مشکل است و تیم های خوب و قدرتمندی نیز در گروه ما حضور دارند.
وی ادامه داد: تیم ازبکستان تلاش خواهد کرد به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کند.

تاجیکستان زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشت

دژآن ددوویچ سرمربی تاجیکستان هم با اشاره به دومین سفرش به ایران با قدردانی از فدراسیون فوتبال تاجیکستان برای انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم فوتسال این کشور گفت: قبلا به شهر اصفهان سفر کرده بودم و خوشحالم دوباره به کشور زیبای ایران سفر می‌کنم.
وی افزود: برگزاری پیاپی ۳ روزه مسابقات، کار را برای تیم‌ها سخت می‌کند و من طی یک ماهی که به عنوان سرمربی تیم تاجیکستان انتخاب شده‌ام زمان کافی برای آمادگی کامل این تیم نداشته‌ام با این‌حال حضور ما در ارومیه، تلاش برای رسیدن به هدف و صعود به مرحله نهایی است.

تیم‌ها نپال را دست کم نگیرند

بیشنو گورانگ سرمربی نپال هم با اشاره به لذت بردن از اقامت تیمشان در ارومیه گفت: از همه تیم‌های حاضر می‌خواهم ما را دست کم نگیرند و نپال همه را آنالیز کرده و بدنبال کسب بهترین نتیجه است.
وی خاطر نشان کرد: نپال بدنبال کسب بهترین نتیجه و ارائه بهترین بازی‌هاست.

 

خوشحالی از رویارویی با ایران

روبرت گردوویچ سرمربی ترکمنستان با آرزوی موفقیت برای همه تیم‌ها گفت: با توجه به میزبانی ترکمنستان در مرحله نهایی از هم‌گروهی با ایران و برگزاری دیدار با این تیم و همچنین جمهوری قرقیز به عنوان ۲ بازی دوستانه برای آمادگی کامل ابراز خرسندی می‌کنم.
وی افزود: تلاش ما کسب رتبه دوم در گروه و انجام بهترین عملکرد در این تورنمنت است.
وی اضافه کرد: شهر ارومیه شهری زیباست و امیدوارم در همه بازی‌ها تماشاگرانی برای حمایت همه تیم‌ها حاضر باشند و ما نیز آمده‌ایم از بازی فوتسال لذت ببریم.

تیم ایران، تیمی جوان شده است

محمد ناظم الشریعه سرمربی ایران با ابراز خوشحالی از سفر به شهر ارومیه گفت: ترکمنستان و جمهوری قرقیز دو تیم خوب فوتسال هستند و ما با ترکیبی جوان شده که تنها ۳ بازیکن از ترکیب جام جهانی است در این تورنمنت شرکت کرده‌ایم.
وی افزود: اعتقاد دارم شخصیت تیم ملی باید در مسابقات رسمی حفظ شود.
وی خاطر نشان کرد: سالار آقاپور بهترین بازیکن زیر ۲۰ سال آسیا بوده و با توجه به عملکرد خوب‌اش در لیگ، حق طبیعی او بود که به تیم ملی دعوت شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحال هستیم فوتسال در آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و انتخاب مربیان خارجی برای تیم‌های آسیایی و استفاده از دانش آن‌ها شرایط خوبی را برای فوتسال این قاره ایجاد کرده است.

بازی با ایران بسیار سخت است

امیرزان موکانوف سرمربی جمهوری قرقیز نیز بازی با ایران را به عنوان تیم نخست آسیا و یکی از قدرت‌های جهان سخت توصیف کرد و گفت: تیم ملی قرقیز، تیم باتجربه ای بود ولی الان تیمی جوان شده و بدنبال آمادگی بازیکنان کنونی هستیم و اکنون تیم ما از آمادگی کامل برخوردار است.

گفتنی است، سرمربی تیم ملی افغانستان در نشست خبری ابتدای مسابقات حاضر نشد./خبرآنلاین