کد خبر: ۷۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 23 October 2019

 

داماش گیلان - بادران تهران؛ بازی سخت فرهاد کاظمی در شهر باران

تابناک / در هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان داماش گیلان در خانه پذیرای بادران تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داماش که این روزها شرایط خوبی ندارد در حالی برابر بادران قرار خواهد گرفت که هفته قبل با چهار گل برابر مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد. شاگردان فراهانی در سه دیدار قبل خود به دو شکست و یک تساوی رسیدند و چهار هفته ی متوالی در گلزنی و کسب پیروزی ناکام بوده اند.

تیفوسی ها در مجموع هشت دیدار قبل به دو برد، چهار مساوی و دو باخت رسیدند و اکنون با ده امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته اند. هواداران داماش امیدوارند این تیم پس از هفته ها ناکامی به روند خوب خود بازگردد و بتواند مجددا رشتی ها را به قدرت نمایی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر امیدوار کند، امری که البته چندان آسان به نظر نمی رسد، چرا که بادران با هدایت فرهاد کاظمی برای هر تیمی دردسرساز می باشد.

بادران هفته قبل در خانه با یک گل مغلوب ایرالکو شد و شکستی دور از انتظار داشت. شاگردان کاظمی در هفته های اخیر روندی سینوسی داشته و در سه دیدار اخیر خود به یک تساوی، یک برد و یک باخت رسیده اند، آن ها در هفته ی هشتم نخستین باختشان در فصل جاری را پشت سر گذاشتند.

بادران در مجموع هشت دیدار گذشته چهار پیروزی، سه تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده و اینک با پانزده امتیاز در رده ی ششم جدول قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار