رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ایام اربعین حدود ۱۳۶ هزار زائر به بیمارستان های استان مراجعه داشتندکه ۵۲۲ مورد آن تصادفی و نزدیک به ۴۰۰ نفر آنها در بخش های ویژه بستری شدند.
کد خبر: ۷۹۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 26 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان اظهار داشت: در ایام اربعین با تشکیل نظارت های بهداشتی در بحث بهداشت محیط همه اماکن توزیع و تهیه غذا،  بحث مبارزه با بیماری ها در گیت های ورودی کشور تقریبا در هر شیفت ده نفر به صورت شبانه روزی و از نظر بروز بیماری ها، دانشگاه علوم پزشکی خدمات رسانی کرده است.

وی افزود: همین طور نظارت هایی بر نحوه توزیع آب شرب نیز توسط علوم پزشکی ایلام انجام شده است.

کریمیان اضافه کرد: در ایام اربعین بیش از یک هزار مورد عمل جراحی در مراکز درمانی این دانشگاه از ایلام و مهران انجام شده است.

وی گفت: به خاطر این که امسال میزان زائران نسبت به سال قبل افزایش داشت بار زیادی به بیمارستان امام وارد شد و به همین دلیل به محض این که مصدومین را به بیمارستان انتقال می دادیم کارهای درمانی آنها  انجام می شد از طریق هوایی یا زمینی به استان های خود منتقل می کردیم. 

وی بیان داشت: در طی این ایام ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در مرز مهران و ایلام، ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس،  ۱۰ موتولانس، و همچنین ۸ بالگرد انتقال های داخل استان را انجام می دادند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار