مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: در عملیات‌های گشت و کنترل تخلفات شکار و صید توسط یگان حفاظت محیط زیست استان در ماه جاری در مجموع ۱۳۵ نفر شکارچی متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد‌ند.
کد خبر: ۷۹۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 28 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در تشریح عملکرد یک ماهه منتهی به مهرماه جاری یگان حفاظت محیط زیست فارس، گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته به طوری که در این مدت یک ماهه ۱۳۵ نفر شکارچی غیر مجاز دستگیر و پرونده آن‌ها به مقامات قضایی ارجاع شده است.

او اظهار داشت: بایستی قدردان تلاش‌های محیط بانان استان باشیم که علی رغم تمام کمبود‌ها و مشکلات به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل و حفاظت از تنوع زیستی استان اهتمام دارند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست بیان داشت: از متخلفان تعداد ۱۱۳ قبضه سلاح شامل ۹۵ قبضه مجاز، ۱۶ قبضه غیر مجاز و ۲ قبضه جنگی، کشف و ضبط شده است.

ظهرابی تصریح کرد: این کشفیات در شهرستان‌های لار، اقلید، فراشبند، مرودشت، مهر، لامرد، استهبان، فیروزآباد، نورآباد، کازرون، شیراز، بوانات، خرامه، داراب، ارسنجان، سپیدان، قیروکارزین، پاسارگاد، فسا، خنج، پارک‌های ملی بختگان، بمو، قطرویه و برخی نیز توسط گشت سیار یگان اداره کل صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار