نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: عزمی برای ایجاد چهار پتروشیمی فارس وجود ندارد.
کد خبر: ۷۹۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 05 November 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر سه شنبه در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور بیان کرد: سرمایه گذاری و اعتبارات استان فارس نسبت به سایر استان ها نظیر تهران ، اصفهان و غیره کمتر است و اگر به این موضوع توجه نشود در آینده شاید فارس دچار مشکلات مختلفی می شود.

امام جمعه شیراز افزود: انتظار از فارس اینگونه است که قطب اقتصادی در منطقه جنوب کشور باشد اما اکنون این موضوع محقق نشده است.

وی در خصوص پتروشیمی های فارس نیز تاکید کرد:اعتبار مناسبی از صندوق منابع ارزی برای پتروشیمی های استان در نظر گرفته شده است و اگر این موضوع محقق شود جایگاه خوبی نیز در کشور خواهیم داشت.

او ادامه داد: چهار پتروشیمی استان فارس مورد توجه رهبری بوده و نامه رهبری نیز در این خصوص وجود دارد اما عزمی برای ایجاد این پتروشیمی ها دیده نمی شود، قرار است قرارگاه خاتم این پتروشیمی ها را در فارس ایجاد کند.

امام جمعه شیراز در خصوص همکاری با استانداری فارس نیز تاکید کرد: همکاری خوبی میان استانداری فارس و دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان صورت گرفته است و فضای اقتصادی کشور دیگر نیازمند رقابت نیست بلکه نیازمند همکاری است .

امام جمعه شیراز عنوان کرد:اگر امروز دشمن نتوانسته به اهدافش برسد به علت همکاری میان دستگاه های مختلف کشور است و مردم نیز بخشی از همکاری را بر عهده داشته اند و منجر به شکست برنامه های دشمن شده است.

وی یادآور شد: احساس همراهی و همدلی مدیران با مردم از مهم ترین موضوعاتی است که مدیران دستگاه های اجرایی و کلان باید در اولویت برنامه ها داشته باشند و بیش از ۴٠ مسجد در استان پذیرای مسئولین استانی بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار