جوان بسیجی ایلامی با ساخت دستگاه «تقویت و کنترل تمرکز در ورزشکاران» ضمن تقویت روحیه ورزشکاران توانسته این اختراع را برای ثبت به رقابت جهانی پیش ببرد.
کد خبر: ۷۹۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 07 November 2019

به گزارش تابناک ایلام، جوان مخترع بسیجی در ایلام با طراحی دستگاه تقویت و کنترل تمرکز برای ورزشکاران که باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود دست به یک عمل ابتکاری زده است.  یکی از ویژگی‌های مهم و موثر در موفقیت ورزشکاران تمرکز و توجه است و در صورت عدم تمرکز ورزشکاران نمی‌توانند توانایی خود را به‌صورت موثر در جهت رسیدن به‌هدف به کار بگیرند.

دستگاه تقویت و کنترل تمرکز علاوه بر تمرکز باعث افزایش اعتماد به نفس برای ورزشکاران شده و می‌تواند نقش مهمی در موفقیت ورزشکاران داشته باشد.

میلاد حاتمی جوان بسیجی ایلامی با اختراع خود تحولی تازه برای افزایش اعتماد به نفس ورزشکاران به‌وجود آورده که تاکنون مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار گرفته است. 

 این مخترع بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: هم اکنون در حال راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی الکترونیک در کل استان ایلام هستیم و توانسته‌ایم دستگاه تقویت و کنترل تمرکز برای ورزشکاران را بسازیم.

وی افزود: این دستگاه برای ورزشکاران سبک‌های کنترلی مثل کاراته، شیتوریو، شوتوکان، تکواندو و گوجوریو نیز بکار رفته است.

این جوان بسیجی تصریح کرد: این پروژه 4 ساله تحقیقی بوده که به نتایج تحقیق و اختراع پرداخته و سال 2014 در همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد ورزش تندیس منتخب را دریافت کرده است. 

حاتمی بیان کرد: این پروژه در حال ثبت جهانی در کشور آمریکا است و تعداد 23 نفر در این پروژه همکاری دارند و همچنان در حال تغییرات پیچیده و آزمایشات میدانی مختلف بوده و هست./ع

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار