برخورد خودروی پژو با کامیون یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت و بر اثر واژگونی یک سواری ال۹۰ نیز در محور شیراز به سمت قائمیه ۴ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۷۹۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 07 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رئیس پلیس راه شمالی استان فارس روز پنج‌شنبه اعلام کرد: بر اثر برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با یک کامیون در محور فیروزآباد، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مأموران پلیس راه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی فیروزآباد مطلع و به همراه دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک پژو ۴۰۵ با ۶ سرنشین با یک کامیون برخورد کرده که این حادثه منجر به فوت راننده پژو و مجروحیت ۲ نفر از سرنشینان دیگر شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده پژو اعلام کردند.

شهرستان فیروزآباد در ۱۱۲ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

 

نداشتن توجه به جلو راننده منجر به مجروحیت ۴ نفر شد
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس همچنین گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ال۹۰ در محور شیراز به سمت قائمیه، ۴ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور شیراز به سمت قائمیه، ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شمالی این استان تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری ال۹۰ با ۴ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون شده و بر اثر آن هر ۴ نفر سرنشین خودرو مجروح و راهی بیمارستان می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده خودرو به دلیل نداشتن توجه به جلو اعلام کردند، به شهروندان توصیه کرد: از عجله و شتاب در حین رانندگی خودداری کرده و رعایت قوانین و مقررات رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در شش ماه اول امسال ۱۶ هزار و ۳۶۱ مورد تصادف شهری با یک درصد افزایش و ۱۰ هزار و ۹۹۲ مورد تصادف جاده ای با ۱۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سامانه آماری مرکز مدیریت اورژانس فارس به ثبت رسیده است.

 

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار