واژه زیبای شهید در نام‌گذاری۶۰ خیابان و کوچه در شهر جدید صدرا از قلم افتاده بود ، اخیرا شهرداری صدرا نام شهیدان را در کنار واژه شهید بر تابلوی این کوچه‌ها و معابر حک کرد.
کد خبر: ۷۹۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 07 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:شهردار صدرا روز پنج‌شنبه در این باره گفت: با اعلام برخی فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر صدرا مبنی بر حذف کلمه شهید از تابلوی معابر عمومی این شهر بازدیدی از محل های ذکر شده انجام گرفت که در پی آن مشخص شد تعدادی از خیابان‌ها و کوچه های شهر صدرا که مزین به نام مقدس شهدا است از عنوان "شهید" در تابلو آنها استفاده نشده است.

بهزاد پرنیان افزود: بعد از مشخص شدن این موضوع اقدامات لازم برای اصلاح آن توسط شهرداری این شهر جدید انجام شد و نام مقدس شهید بر تابلو تمامی کوچه ها و خیابان هایی که این عنوان در آن درج نشده و یا حذف شده بود درج گردید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی اصلاح تابلوهای شهر صدرا در مدت یک روز انجام شد،بیان کرد: عنوان شهید بر روی تابلو خیابان شهید دستغیب شمالی و جنوبی و حدود شصت کوچه منتهی به این خیابان وجود نداشت که پس از بررسی های اولیه مشخص شد این تابلوها در دوره های گذشته مدیریت شهرداری صدرا ساخته و نصب شده بود و ابتدا عنوان شهید بر روی آنها وجود نداشته اما اکنون تمام این کوچه ها و خیابان شهید آیت الله دستغیب به نام مقدس شهید متبرک و مزین شده است.

شهردار صدرا عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم که هر کوچه و خیابانی در صدرا که نام یک شهید بر آن گذاشته اما کلمه مقدس شهید بر روی آن درج نیست و یا حذف شده است با سامانه ۱۳۷ شهرداری صدرا تماس گرفته تا سریعا نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

شهر جدید صدرا در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار