امام جمعه موقت شیراز گفت: ۹۰ درصد احکام ما با اهل سنت یکی است، امروز دشمن همه مسلمانان، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت است که باید هوشیار و مراقب تحرکات آنان باشیم. نقاط مشترک زیادی با اهل سنت داریم که می‌تواند محور وحدت باشد؛ امیدواریم مسلمانان بیدار شوند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.
کد خبر: ۷۹۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 08 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شیراز، با بیان اینکه شیعه و سنی باید ید واحده باشند، افزود: وهابیت نه شیعه و نه سنی است و یک گروه وابسته به رژیم صهیونیستی است، ما هزار و ۴۰۰ سال با برادران اهل سنت یکی بودیم و دین و پیغمبر ما یکی است چطور وهابیت در مناطق سنی نشین، اهل سنت را تحریک می‌کنند این‌ها مشرک هستند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: اهل سنت وهابیت را قبول ندارند، ما با برادران اهل سنت هیچ مشکلی نداریم و هزار و ۴۰۰ سال در کنار آن‌ها برادرانه زندگی کردیم، اما با حزب جاسوس وهابی نمی‌توانیم کنار بیاییم، این‌ها را یک گروه متحجر وابسته به اسرائیل می‌دانیم و هرجا آن‌ها را گیر بیاوریم قلمشان را خورد می‌کنیم. علمای اهل سنت باید مراقب رفتار وهابی‌ها باشند، باید شیعه و سنی در مقابل توطئه‌های آمریکا ید واحده باشند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: ۹۰ درصد احکام ما با اهل سنت یکی است، امروز دشمن همه مسلمانان، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت است که باید هوشیار و مراقب تحرکات آنان باشیم. نقاط مشترک زیادی با اهل سنت داریم که می‌تواند محور وحدت باشد؛ امیدواریم مسلمانان بیدار شوند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.

رضوی اردکانی افزود: رهبر معظم انقلاب مردانه در مقابل توطئه‌های آمریکایی ها، اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها ایستاده است. ملت با هوشیاری، مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست داده است. در هفته وحدت باید مسلمانان نشان دهند دشمن نتوانسته در آن‌ها نفوذ کند.

او ادامه داد: ترفند جدید دشمنان اختلاف منطقه‌ای است و می‌خواهند در کل منطقه غرب آسیا مسلمانان را به جان هم بیندازند و جنگ‌های داخلی ایجاد کند و خلا قدرت در کشور‌های اسلامی به وجود بیاورد تا هرج و مرج کشتار شکل بگیرد.

امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: در سال‌های گذشته مشاهده کردیم آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با پول عربستان چه جنایتی را در سوریه انجام دادند. کثیف‌ترین و خشن‌ترین گروه تروریستی به نام داعش را به جان ملت‌های منطقه انداختند، اما به حمدالله نتوانستند به هدفی که دارند دست پیدا کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی اظهار کرد: خود آمریکایی‌ها بار‌ها بیان کرده اند که ما داعش را به وجود آوردیم و هزینه آن را پرداخت کردند و در حال حاضر نیز از داعش حمایت می‌کنند، آن‌ها برای یک تبلیغات انتخاباتی می‌گویند رهبر داعش را کشته ایم که معلوم نیست درست هم باشد.

او ادامه داد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشور‌های اسلامی هستند و می‌خواهند در لبنان، عراق و سوریه هرج و مرج ایجاد کنند، گروهی را علیه ایران تحریک می‌کنند و این موج سواری دشمنان است این‌ها روی نقاط ضعف مردم انگشت می‌گذارند و از آن سوء استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی اظهارکرد: اگر در سوریه، لبنان و عراق جنگ به راه می‌اندازند هدف آنان ایران است لذا باید در این شرایط هوشیار باشیم. در این شرایط که رهبر معظم انقلاب روی کلمه وحدت تاکید دارند، باید هوشیار و بیدار باشیم و وحدت بین مسلمانان را تقویت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار