حجت الاسلام ابراهیمی گفت:دولت و خانواده ها هر دو باید امکان ازدواج را برای جوانان فراهم کنند و نبود کسب و کار و گرانی اجناس و لوازم زندگی پدر خانواده ها را درآورده.
کد خبر: ۷۹۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 09 November 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند در خطبه های این هفته نماز جمعه ابتدا با اشاره به خطبه هفته گذشته با پرداختن به امر خانواده گفت: آرامش، اصلی ترین هدف تشکیل خانواده است و محبت نیز شرط بقای آن است.

زن می‌تواند هم مرد خود را عاقبت به خیر و هم عاقبت به شر کند و این امر در مورد مردان نسبت به زنان نیز صادق است.

کسانی که امکان ازدواج برای آنها فراهم نیست باید پاکدامنی پیشه کنند که مورد لطف و رحمت پروردگار قرار گیرند همانا پاک دامنی و عفت موجبات فضل الهی را به دنبال خواهد داشت.
دولت و خانواده ها هر دو باید امکان ازدواج را برای جوانان فراهم کنند و نبود کسب و کار و گرانی اجناس و لوازم زندگی پدر خانواده ها را درآورده.
دولت اقلام مورد نیاز و ضروری را باید مثل اوایل انقلاب بصورت یارانه در خدمت مردم قرار دهد و اگر فکری اساسی نکند مشکل ازدواج جوانان برطرف نمی‌گردد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سالروز آغاز امامت امام عصر را تبریک گفت و بیان داشت: در حکومت های مردم سالاری بخشی از مولفه های قدرت بخش مهم خود مردم هستند و در کشور ما نیز که مردمسالاری دینی حاکم است مردم به خوبی در صحنه بوده اند.

در بحث انتخابات باید از تجارب گذشته به عنوان چراغی روشن برای آینده استفاده کنیم.
لیستی از افراد در فضای مجازی منتشر شده ولی مردم باید کسی را انتخاب کنند که در کنار تخصص و تعهد دارای تمامی خصوصیات یک فرد انقلابی و مذهبی باشد.

راه تشخیص این چین افراد سوابق آنها است و باید به حرفها، موضع گیری ها، تفکر و همچنین همراهان و دیگر نکات بارز موجود در وی توجه کنیم و به فردی رای ندهید که به فکر جیب خود و همراهان خود باشد و در جواب انتقاد با کمال بی ادبی به مردم بپردازند.

آیا توهین یک مسؤل و نماینده علیه مردم جرم نمی باشد و یا جرم فقط توهین مردم به مسولین است؟
مردم این حوزه سالها نمایندگانی را بر اساس طایفه گری و... انتخاب کردید که در شان مجلس نبوده و ضعیف ترین نماینده ها بودند.

نمایندگانی که در کشور توانستند با رشوه از وزرا خود را صاحب مال و منال کنند خائن هستند وباید به افراد با تقوا و انقلابی خالص رای دهید نه آنهایی که وکیل الدوله بودند در ادوار گذشته و حتی برخی اهل نماز نیز نیستند.

ما مجلسی انقلابی و کاری و با مردم می خواهیم نه مجلسی فشل، غرب گرا و سلفی بگیر.

این دولت و مجلس مردم و نیازمندان را کلافه کرده.
سه عدد نان با چانه صد وچهل گرمی و نه دویست گرم شده هزار تومان.

مردم به شما نماینده ها اعتماد کردند و امروز اولویت های کشور را تغییر داده اید و سود را افرادی بردند که تجربه زیادی برای دور زدن قانون داشته اند و همان 4 درصدی ها فربه تر شده اند.

امروز به برکت برجام همه چیز چند برابر شده و این پراید 7 میلیونی که آلت قتاله است با شعار علی برکت الله 50 میلیون رسیده و درست به حرف خود عمل کردید که دیگر مردم به یارانه 455‪00 تومانی نیازی ندارند چون دیگر هییچ ارزشی ندارد.

امیدواریم مردم به هوش باشند و فریب عهد شکنان و دنیا پرستان را نخورند.

مردم صبور فراشبند که نیمی از سال را در گرمای طاقت فرسا زندگی می‌کنند از نماینده که جزء کمیسیون است توقع دارند 6 ماه از سال برق همانند لار و لامرد گرمسیری درجه یک قرار گیرد نه فقط سه ماه و این احتساب حقا حق مردم است و آقای نماینده حتی این یک مورد را تا قبل از اتمام دوره نمایندگی اش به سر انجام برساند چرا اینکه امروز دولت بصورت مارخیز بر همه قبوض اضافه کرده است.

در دولت منتسب به اصول گرایان اگر یک صد تومان روی کالایی می رفت تمامی روزنامه های زنجیره ای زمین و زمان را یکی می‌کردند ولی امروز که تمامی کالاهای اساسی روز بروز افزایش می باید کلمه ای نمی‌گویند و این یعنی نان را به نرخ روز خوردن.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار