عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:این شرایط نشان می‌دهد که اروپا‌یی‌ها اراده‌ای در جهت همکاری‌ها با ایران ندارند و با توجه به مسائل داخلی آمریکا ملاحظاتی دارند.
کد خبر: ۷۹۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 09 November 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود گودرزی با اشاره به اقدامات انجام شده ایران در راستای گام های کاهش تعهدات، اظهار داشت: گام‌هایی که تاکنون در زمینه کاهش تعهدات برجامی برداشته‌ایم را ناکافی می دانم و باید محکمتر گام‌های کاهش تعهدات خود را در این مسیر برداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعهداتی که اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام دادند، باید ظرف مدت 2 ماه انجام می‌شد اما در یکسال اخیر هم نتوانستند کاری را انجام دهند.

وی افزود: این شرایط نشان می‌دهد که اروپا‌یی‌ها اراده‌ای در جهت همکاری‌ها با ایران ندارند و با توجه به مسائل داخلی آمریکا ملاحظاتی دارند.

گودرزی ادامه داد: اقدامات مناسبی را بطور کلی در صنعت هسته‌ای انجام داده‌ایم و دانش هسته‌ای در کشور وجود دارد. به سرعت می‌توانیم به لحاظ فنی به شرایط پیش از برجام بازگردیم و جای نگرانی نیست.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیلی برای کاستن تعهدات برجامی خود به روش گام به گام نداریم و باید محکم در این مسیر گام برداریم، گفت: نباید منتظر گام‍‌های بعدی باشیم و مسیر خود برای عدم اجرای تعهدات برجامی را باید ادامه دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر غربی‌ها پای کار آمدند مذاکره می‌کنیم اما اگر نیامدند ما با قدرت باید به مسیر خود ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار