مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: مردم این استان در هفت ماه امسال ۱۶۰ میلیارد ریال صدقه به صندوق‌های این نهاد حمایتی واریز کردند.
کد خبر: ۷۹۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 10 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد بذرافشان، افزود: مردم نیک اندیش ما مطمئن باشند صدقه‌هایی که به صندوق‌های کمیته امداد واریز می کنند در همان منطقه و استان هزینه می شود و این میزان صدقه واریزی نیز برای اموری از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه و کمک به افراد نیازمندان استان فارس هزینه می‌شود.

وی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به سفری که شانزدهم آبان ۹۸ به شهرستان داراب انجام داده بود، اظهار داشت: در این سفر ۱۰ واحد مسکونی که عملیات ساخت آنها به تازگی پایان یافته به خانواده‌های یتیمان فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد در شهر داراب و بخش‌های رستاق و فورگ این شهرستان تحویل داده شد.

بذرافشان با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی هفت میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با تخصیص اعتبارات ویژه، ۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال ۹۸ احداث و به خانواده‌های یتیمان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان داراب واگذار خواهد شد.

او اضافه کرد: می‌کوشیم تا سال ۹۹ تمام خانواده‌های یتیمان تحت پوشش این نهاد در داراب که فاقد مسکن هستند صاحب خانه شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس ادامه داد: مردم با پرداخت صدقه و زکات می‌توانند نقش تاثیرگذاری در کمک به فقرا و نیازمندان داشته باشند.

برچسب ها: صدقه ، پرداخت صدقه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار