کد خبر: ۷۹۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳ 12 November 2019
معاون آموزشی مرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان ممتاز و سفر اولی هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی به منظور شركت در برنامه رهپویان ثامن الائمه به مشهد مقدس سفر می کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرامرز روزبهی گفت: دانش آموزان ممتاز و سفر اولی هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی  در قالب دومین کاروان زیارتی رهپویان ثامن الائمه به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان خراسان رضوی از روز 21 آبانماه به مشهد مقدس اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه در این سفر دانش آموزان رتبه اول پایه های دهم ویازدهم رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات و تعدادی از دانش آموزان سفر اولی و تک والد به مشهد مقدس اعزام می شوند اظهار داشت:  این برنامه با رویكرد معرفتی نسبت به امام رضا (ع) و آشنایی با فرهنگ رضوی و تعمیق باورهای دینی مذهبی دانش آموزان برگزار می شود.
معاون آموزشی مرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد  افزود: دانش آموزان در این سفر علاوه بر حضور در برنامه های فرهنگی و آموزشی ، در حرم رضوی حضور یافته و با زندگی امام رضا (ع) و كرامات آن حضرت آشنا می شوند.
روزبهی خاطرنشان کرد: در این برنامه 12 نفر از دانش آموزان هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی  به همراه سرپرستان به مدت 5 روز شرکت می کنند.
وی در پایان گفت: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی در سال تحصیلی 97-96 طی تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان واداره کل آموزش وپرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد که در سال تحصیلی گذشته در زمینه جذب دانش آموز رتبه اول کشوری را کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار