هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی سازمانی قابل انعطاف با حضور در همه صحنه هاست، در زلزله و سیل و همه حوادث برای خدمت رسانی به مردم همیشه حاضر است.
کد خبر: ۷۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 12 November 2019
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان

هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی سازمانی قابل انعطاف با حضور در همه صحنه هاست، در زلزله و سیل و همه حوادث برای خدمت رسانی به مردم همیشه حاضر است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان استانی استراتژیک از حیث مرزی و دریایی بودن و منابع و ذخایر زمینی و دریایی و مردم خوب و باوفایی که دارد برای کشور است.
سردار حسین اشتری افزود: هرمزگان سابقه درخشانی در دفاع مقدس داشته اند، شهدا و جانبازانی که که این استان تقوم کشور و نظام کرده است و از این رو شان مردم این استان این است ک بیشترین خدمت را به آنان ارائه دهیم.
وی افزود: افتخار نیروی انتظامی این است که برای امنیت مردم در حال خدمت است، حافظ جان و مال و ناموس و آبروی مردم است و در استان هرمزگان و سراسر کشور این را ثابت کرده که در خدمت مردم است؛ شهدایی که تقدیم شده و رشادت هایی که صورت گرفته ادله این اثبات است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی داریم که ۸ هزار نفر در دفاع مقدس و بیش از ۵ هزار نفر آن برای دفاع از امنیت کشور بعد از دفاع مقدس بوده است؛ همکاران بنده به صورت شبانه روز در مرزها در حال حفظ امنیت کشور هستند.
سردار اشتری تصریح کرد: در هرمزگان با تلاشی که همکارانم داشتند آسیب ها و جرایمی که بوده کاهش پیدا کرده و دلیلش همت و همدلی بوه که در این استان بین اعضای شورای تامین وجود دارد و کار بزرگی در پیش بینی، پیشگیری و اقدام علیه جرایم در این استان با روحیه و انگیزه انقلابی و مومنانه و جهادی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور ما مثال زدنی است و با نگاهی به کشورهای منطقه بیشتر متوجه امنیت و آرامش کشور می شویم که به آسانی به دست نیامده و شهدای بسیاری داده ایم و کارهای بزرگی انجام شده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی خدمت رسان است و در سال بیش از ۳۰ میلیون خدمت به مردم کشورمان داریم و نمونه خوب و با برکت آن اربعین حسینی بوده که بیش از ۳۰ هزار نفر را دراین ایام در مرزها مستقر کرد که تامین امنیت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از زائرین را به عهده داشتند.
سردار اشتری اضافه کرد: ۷۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش زائرین را در ایام اربعین حسینی داشتیم و نیروی انتظامی ضمن انجام وظیفه ذاتی خود، خدمات رسانی به مردم را نیز دنبال کرد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز از اقدامات نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی ابراز رضایت کردند و این باعث افتخار ناجا است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی انتظامی سازمانی قابل انعطاف با حضور در همه صحنه هاست، در زلزله و سیل و همه حوادث برای خدمت رسانی به مردم همیشه حاضر است، ما در برخورد با جرایم خشن اقدامات بسیار خوب و قاطعانه ای داشتیم و آمارها نشان می دهد جرایم در کشور و استان هرمزگان کاهش داشته است.
سردار اشتری عنوان کرد: خط قرمز ما امنیت مردم است و به هیچ عنوان در این زمینه کوتاه نمی آییم و با اقتدار وارد می شویم و کارهای بزرگی نیز در زمینه ایجاد امنیت در کشور و استان هرمزگان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در نیروی انتظامی احکمای که صادر می شود سه ساله است و اگر ضرورت باشد یک سال دیگر تمدید می شود، به دلیل اینکه معتقدیم باید مرتب روح جدیدی در مجموعه ایجاد شود و این جابجایی ها صورت گیرد.
وی ادامه داد: بعد از اتمام سه سال خدمت سردار ملکی دیدیم شرایط به گونه ای نیست که جابجایی صورت گیرد و تصمیم گرفتیم یک سال دگر نیز بماند، که از زحماتش تشکر می کنم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی، کاهش جرایم، ارائه خدمات بیشتر، معیشت کارکنان و کارهای عمرانی سردار ملکی جای تقدیر دارد، استان هرمزگان استانی امن و موفق است و مردم خوبی دارد.
سردار اشتری بیان کرد: هوشیاری مردم هرمزگان مثال زدنی است، ما در قاچاق به دنبال دانه درشت ها هستیم، کسانی که در این استان و حتی دراین کشور نیز نیستند، با راه اندازی پلیس گمرک اقدامات و توفیقات خوبی در این زمینه داشتیم و پرونده های بزرگی را کشف کردیم.
وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم به تولید ملی اهمیت دهیم باید به مسئله قاچاق توجه ویژه ای داشته باشیم، هرمزگان وضعیت بسیار خوبی از نظر امنیتی، موضوعات اجتماعی دارد، آسیب ها و چالش هایی وجود دارد که مختص این استان نیست و در همه کشو وجود دارد و امروز توانمندی نیروی انتظامی در کشور و در استن هرمزگان بسیار بالاست.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تلاش بی وقفه و شبانه روزی سردار ملکی قابل تقدیر است، در این استان حادثه ای برای وی رخ داد که باعث تاسف همگان بود و ما اعلام آمادگی برای انتقالش به تهران داشتیم اما قبول نکرد و علاقه داشت در این استان به خدمت خود ادامه دهد.
سردار اشتری افزود: همکارانم در این استان با کمترین امکانات شخصی و رفاهی با روحیه انقلابی کار می کنند و همه تمام تلاششان این بوده وظیفه شان را به خوبی انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه امیدوارم سردار ملکی در مسئولیت جدیدش به عنوان فرمانده انتظامی گیلان موفق باشد، تصریح کرد: معرفی افراد در نیروی انتظامی فرایندی دارد، مراحلی که بازرسی کل ما صورت می دهد و ویژگی های افراد بررسی می شود و افرادی را جایگزین می کنیم که کارهای بهتری را بتواند ارائه دهد و باید رو به رشد و پیشرفت باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با بررسی هایی که کردیم برای فرماندهی انتظامی هرمزگان به سردار جعفری رسیدیم که بسیار توانمند است، در استان سیستان و بلوچستان با وضعیت خاصی که دارد بسیار موفق بود و این ظرفیت و توانمندی را در وی دیدیم که در هرمزگان نیز می تواند تاثیرگذار وموفق باشد.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی برنامه ریزی کردیم که در گام دوم انقلاب اسلامی چه نقشی داریم، اولین نمایشگاه گام دوم انقلاب اسلامی نیز در نیروی انتظامی برگزار شد امیدواریم هرساله این برنامه ریزی را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: پلیس هوشمند امین مردم است و هوشمندسازی پلیس نیاز به کارمندان و نیروهای هوشمند و تجهیزات خوب دارد و افقی سه ساله را برای هوشمندسازی پلیس مشخص کردیم و حتما به مردم گزارش عملکرد خود را در هوشمندسازی پلیس در راستای گام دوم انقلاب ارائه می دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برای سردار جعفری آرزوی توفیق دارم و امیدوارم اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و مسئولین استانی همکاری لازم را با وی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار