شهردار نطنز گفت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی نطنز، اداره میراث فرهنگی و اداره راه و شهرسازی، بازار تاریخی و قدیم نطنز احیا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 13 November 2019

علی پیراینده اظهار کرد: طبق تفاهم انجام شده، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز، اداره میراث فرهنگی و همچنین اداره راه و شهرسازی، بازار تاریخی و قدیم نطنز احیا می‌شود.

وی افزود: بازار تاریخی و قدیم نطنز که روزگاری محل خرید و فروش مایحتاج مردم و رونق خاص خود را داشت و حتی از شهرهای مجاور هم برای خرید و فروش کالا به این بازار می‌آمدند، اما اکنون بافت سنتی و قدیمی خود را از دست داده که این موضوع نیز ساماندهی خواهد شد.

شهردار نطنز گفت: یکی از خواسته‌های مردم نطنز احیای بازار سنتی و تاریخی نطنز بود که با پیگیری‌های انجام شده و انعقاد تفاهم‌نامه با میراث فرهنگی و راه و شهرسازی، به زودی عملیات احیا و بازسازی آن آغاز خواهد شد.

پیراینده تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون نیز پنجشنبه بازار در شهر نطنز فعالیت دارد و بیشتر محصولات عرضه شده آن میوه و سبزیجات است و همچنین نزدیک بافت تاریخی مسجد جامع نطنز قرار دارد، ساماندهی بازار قدیم به جذب گردشگر نیز کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار