فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:برخی تلاش می‌کنند ما را وارد دو قطبی سازش و جنگ بکنند و فکر می‌کنند آقا و صاحب نداریم و ناتوان هستیم این خدایی که در انقلاب، جنگ و پس از آن ما را یاری کرد در ادامه نیز یاری می‌کند و به خوبی می‌تواند خدایی کند.
کد خبر: ۷۹۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 13 November 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار سرتیپ پاسدار محمد باقرزاده عصر امروز در یادواره شهید علی شفاف نخستین بسیجی شهید شیراز و بزرگداشت شهدای بسیج این کلان‌شهر که توسط سپاه ناحیه ثارالله، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد اظهار داشت: این شهید بزرگوار وقتی چشم دلش باز شد و همه چیز را شفاف دید در راه انجام تکلیف الهی، برای حضور در صحنه جنگ تردید نکرد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید شفاف، به صورت شفاف دید که فرصت‌ها هیچگاه به انسان نمی‌گوید تو در این فرصت موفق می‌شوی و باید راه را خودت تشخیص دهی، بنابراین این شهید و دیگر شهدا وقتی گنج درون را شناختند و فطرت ناب توحیدی را فهمیدند وارد جنگ شدند و تکلیف خود را انجام دادند.

وی افزود: برخی مواقع فکر می‌کنیم برد کردیم در این دنیا مانده‌ایم، اما همه باید این را هم بدانیم شهدا ضرر نکردند کسی ضرر کرده که خسارت به دینش زده شده باشد، شهدا از دینشان دفاع کرده و برای آن رفتند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه وقتی جنگ پیش می‌آید عده‌ای وادادگان، گروهی عافیت‌طلبان و جمعی هم شهادت طلبان هستند، خاطرنشان کرد: گروه شهادت طلبان پناه گاه مردم هستند که برای دفاع از مردم سبقت می‌گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: اگر امروز شهدا عزت داردند بخاطر اطاعت از امام و عدم سرپیچی از فرمایشاتشان بود و در این راه با بینشی که داشتند به مشتاقان مرگ و شهادت تبدیل شده و پنجه در پنجه دشمن انداختند.

 

باقرزاده خاطرنشان کرد: روزانه صدها عامل انحرافی مقابل آنان سبز می‌شد به جنگ نروند اما این موانع بازدارند آنان را سست نکرد و غفلت نکردند.

وی تاکید کرد: شهدا بصیرت، استقامت و شجاعت داشتند و کسی نمی تواند ادعا کند شهدا باختند، امروز نیز پیام رسانی شهدا و ادامه راه آنان تکلیف همگانی است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید بر اینکه امروز نباید فریب ظاهر و رفتار برخی از افراد را در کشور خورد، گفت: متاسفانه این افراد در پازل دشمن بازی می‌کنند و دنبال استقامت فرهنگی و مقاومتی نیستند و تنفس می‌گیرند تا فضا باز شود و از این فرصت استفاده کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی از این افراد اگر چه به صورت ظاهری ولایت فقیه را قبول دارند ولی ایمان قلبی به ولایت ندارند که مردم باید تکلیف خودشان را با این افراد در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات مشخص کنند.

باقرزاده همچنین به موضوع جاماندگان اربعین اشاره کرد و تصریح کرد: ما جا ماندگان اربعین نداریم و باید این در کشور اصلاح شود و بگوییم مشتاقان اربعین، چون این شوق با حرکت دل است.

باقرزاده به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این مهم نه بوییدنی، نه خوردنی و نه دیدنی است، بلکه گام است که باید برداریم و در واقع راه سبیل روشن است که در این راه حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگر گام دوم را ره شهدا می‌دانیم باید عملی شود و فریب خناسان و دشمنان را نخوریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای اجرای گام دوم انقلاب باید عقل، ادراک و نحوه اندیشه را بالا برد و متوقف نشویم.

باقرزاده تاکید کرد: باید برای پیش بردن انقلاب نحوه فکر کردن را بیاموزیم، نباید مثل فضای مجازی بدون فکر کردن هر چیزی را به اشتراک بگذاریم.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخی تلاش می‌کنند ما را وارد دو قطبی سازش و جنگ بکنند و فکر می‌کنند آقا و صاحب نداریم و ناتوان هستیم این خدایی که در انقلاب، جنگ و پس از آن ما را یاری کرد در ادامه نیز یاری می‌کند و به خوبی می‌تواند خدایی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار