امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: کمک به رونق تولید و مبارزه با فساد دو عامل موثر در مهار تورم است. آیت الله دژکام امروز افزود: گران شدن قیمت بنزین نگرانی زیادی را برای مردم ایجاد کرده و باید دولتمردان برای کاهش مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۷۹۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 15 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: کمک به رونق تولید و مبارزه با فساد دو عامل موثر در مهار تورم است.
آیت الله دژکام امروز افزود: گران شدن قیمت بنزین نگرانی زیادی را برای مردم ایجاد کرده و باید دولتمردان برای کاهش مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر نگاه کشور برای رفع مشکلات بیش از حد به موضوع برجام بود و همین عامل سبب شد فرصت‌های زیادی را در این مدت از دست دهیم.
وی گفت: یکی از مهمترین راه‌ها برای جلوگیری از تورم در شرایط پیش آمده توجه به تولید داخل است.
خطیب جمعه شیراز افزود: باید نگاه و تمرکز سیاست گذاران به توانمندی‌های داخل کشور و تلاش برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشد، و امیدی به خارج از کشور نداشته باشند، چرا که آن‌ها کاری برای ما نخواهند کرد.
آیت الله دژکام ادامه داد: مبارزه با فساد نیز در این شرایط بسیار مهم است؛ حرکت ارزشمندی که از طرف دستگاه قضایی شروع شده و به همه کسانی که با موج افکنی‌هایی می‌خواهند جلوی این حرکت را بگیرند اعلام می‌کنیم ما از مبارزه با فساد حمایت خواهیم کرد و مردم نیز خواستار جدی مبارزه با فساد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار