امام جمعه شیراز گفت:‌ به همه کسانی که با موج‌افکنی‌هایی که می‌خواهند جلوی حرکت را بگیرند با صدای بلند می‌گوییم با مردم از مبارزه با فساد حمایت جدی می‌کنیم.
کد خبر: ۷۹۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 16 November 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ‌‌با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از تورم مهم‌ترین نکته این است که تولید داخلی کشور افزایش یابد، گفت: باید به دنبال راهکاری باشیم که‌ ارزش پول ملی ما کم نشود، مسئله‌ای که بدون شک اصلی‌ترین رکن است.‌ ما به این خاطر گرفتار تورم می‌شویم که پولی پشتوانه تولید مردم همراه آنان نیست.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما در قضیه برجام خیلی معطل ماندیم و این در حالی است که باید در این چند سال برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردیم.‌مردم که صبر می‌کنند اما آنهایی که کوتاهی می‌کنند چگونه می‌خواهند اکنون و در آخرت جواب بدهند.

وی گفت: امسال را رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نام گذاشته و عنوان کردند که نگاهتان را از بیگانگان ببرید و اگر چشممان به اروپا برای تعریف بسته‌ای برای نجات دادن برجام باشد، مسئله ما حل نمی‌شود.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: تابه رونق تولید توجه نکنیم مسئله تورم حل نمی‌‌شود، اگر پول پشتوانه ای مثل تولید داشته باشد مسئله قابل حل است زیرا ارزش پول‌های ملی به توانمندی اقتصادی کشورها ارتباط دارد.

وی با اشاره به مبارزه با فساد نیز گفت: با این فسادی که مثل موریانه اقتصاد ما را می‌خورد باید مبارزه شود و در این راستا یک حرکت ارزشمند از سوی دستگاه قضایی شروع شد و ما نیز حمایت خودمان را به صورت جدی از این حرکت ارزشمند مبارزه با فسادی که در دستگاه قضایی کشور شکل گرفته اعلام می‌کنیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: به همه کسانی که با موج‌افکنی‌هایی که می‌خواهند جلوی حرکت را بگیرند با صدای بلند می‌گوییم با مردم از مبارزه با فساد حمایت جدی می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار