محمدرضا عرب احمدی:
به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، بابیان اینکه ۱۰ راهدارخانه در استان ساماندهی شده است، گفت: طی روز گذشته به ۴۳ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد.
کد خبر: ۷۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 16 November 2019

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفتگو باخبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران در مسیرهای مواصلاتی استان به‌ویژه نقاط حادثه‌خیز و برف‌گیر در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار داشت: ۱۰ راهدارخانه در حوزه راهداری شهرستان‌های سمنان، دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار برای خدمت‌رسانی به مسافران ساماندهی شده است

وی بابیان اینکه در این مدت به ۴۳ خودروی گرفتار در برف در محورهای دامغان و مهدی‌شهر امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک‌پاش و... در راهدارخانه‌های استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

نتیجه تصویری برای خودرو گیر کرده در برف

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه این راهدارخانه‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته در مسیرهای مواصلاتی حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند، تصریح کرد: در یک روز گذشته شاهد برف و بوران در محورهای کوهستانی استان سمنان به‌ویژه در شهرستان‌های مهدی‌شهر و دامغان بودیم.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون همه محورهای مواصلاتی استان سمنان باز است و تردد در آن‌ها برقرار است، اضافه کرد: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر برای تمام خودروها ضروری است.

احمدیدر پایان بابیان اینکه مردم پیش از آغاز سفر می‌توانند از وضعیت راه‌ها با شماره‌گیری تلفن گویای ۱۴۱ باخبر شوند، خاطرنشان کرد: تمامی خودروها باید به سیستم گرمایشی مجهز باشند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار