برای جبران بخشی خسارت‌های سیل بهار امسال شیراز ۳۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال تا کنون پرداخت شده است
کد خبر: ۷۹۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 17 November 2019

تابنماک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای پرداخت به بازماندگان افرادی که در سیل شیراز جان خود را از دست دادند به تصویب رسید، این پرداخت‌ها اکنون در مرحله نهایی است و به خانواده هر فرد که دراین حادثه جان باخته ۱۵۰ میلیون ریال برای تامین بخشی از هزینه‌های کفن و دفن و برگزاری مراسم اختصاص یافت.
عطاالله زمانی افزود: مصدومان حادثه سیل شیراز نیز برای پیگیری مداوای خود شامل دریافت خسارت شدند که با توجه به نامه اعلام خسارت فرمانداری شهرستان شیراز تا کنون به ۲۵ مصدوم سیل شیراز یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.
او با بیان اینکه ۵۱۵ خودروی عبوری دراین حادثه دچار خسارت شدند گفت:: تا کنون ۳۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال خسارت خودرویی پرداخت شده که این پرداخت‌ها متناسب با برآورد کارشناسان بیمه انجام شده است.
به نقل از ایرنا مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بیان کرد: برای انتقال خودرو‌های آسیب دیده نیز در سطح شهر شیراز به ۲۸ خودرو معادل ۱۴۰ میلیون ریال، برای انتقال درون استانی به ۲۹ خودرو ۲۹۰ میلیون ریال و برای خودرو‌های خارج از استان به ۵۱ خودرو ۷۶۵ میلیون ریال پرداخت شده است. سیلاب پنجم فروردین ۹۸ در محل دروازه قرآن شیراز منجر به فوت ۲۱ نفر از هموطنان و مصدومیت ده‌ها نفر شد. تداوم این سیل در روز بعد (ششم فروردین ۹۸) نیز منجر به تحمیل خسارت مالی بسیاری به اهالی محله سعدی شیراز شد.

برچسب ها: خسارت ، سیل ، بنیاد مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار