هیچ گونه افزایش قیمت محصولات کشاورزی به بهانه اصلاح قیمت بنزین پذیرفتی نیست.
کد خبر: ۷۹۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 18 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نهاده‌های تولید از جمله ذرت، کنجاله سویا و جو با ذخایر مناسب و بدون تغییر قیمت قابل عرضه است و افزایش قیمت محصولات کشاورزی به بهانه اصلاح بنزین پذیرفتی نیست و تخلف محسوب می‌شود.
محمدمهدی قاسمی افزود: با توجه به اینکه عمده حمل و نقل بخش کشاورزی بر پایه خودرو‌های گازوئیل سوز است و این حامل انرژی اصلاح قیمت نداشته است و نیز در مورد خورد‌های وانت بنزینی شامل خودرو‌های حمل شیر و تره بار سهمیه ابلاغی فعلی که مربوط به آبان ماه است و در روز‌های پایانی آن قرار داریم این میزان پاسخگوی نیازشان خواهد بود و نباید مشکلی در رابطه با افزایش هزینه حمل و نقل وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر اثرات غیر مستقیم افزایش قیمت بنزین، بر هزینه‌های آحاد جامعه از جمله بهره برداران بخش کشاورزی، از محل درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین خواهد بود که به این افراد پرداخت می‌ شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی موظف هستند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت‌ها را سریع گزارش داده و پیشنهادات لازم را اعلام کنند.
قاسمی اظهارداشت: مردم و به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت با سامانه تعذیرات حکومتی به شماره ۱۳۵ یا شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۱ سازمان جهاد کشاورزی فارس تماس حاصل کنند و یا به سامانه پیامکی این سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۹۵۷۹۵۰۲۲۲ مورد مربوطه را با ارسال پیام اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار