امام‌جمعه شیراز با انتقاد از ضعف‌ عملکرد شورای تأمین استان فارس در برخورد با اشرار گفت: اگر این شورا نتواند تا فردا امنیت و آرامش مردم را برقرار کند، خودم با بسیجیان وارد میدان می‌شویم.
کد خبر: ۷۹۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 18 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم این شهر ضمن اشاره به مشکلاتی که طی چند روز گذشته بر اثر اغتشاشات برخی اشرار و اوباش برای شهروندان شیرازی ایجاد شده است، گفت: ادامه وضعیت کنونی به معنای به‌خطر افتادن جان و مال شهروندان و حتی با مشکل مواجه شدن زندگی روزمره مردم است و موضوع مهم آن است که با این وضعیت چه باید کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسش من این است که چه کسی نمی‌داند که اتفاقاتی که امروز در کف خیابان‌ها دارد رقم می‌خورد غلط و اشتباه است؟ قبل از هرچیز باید از بروز کار غلط جلوگیری کرد.

امام‌جمعه شیراز در ادامه خطاب به مسئولان امنیتی استان فارس گفت: دیشب و امروز به شورای تأمین و مسئولان امنیت استان فارس صراحتاً اعلام کردم که یا شورای تأمین تا فردا قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاشگران است، یا از فردا شخصاً به همراه بسیج مردمی وارد میدان خواهم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود ضمن درخواست از مردم ولایتمدار شیراز برای حضور فعال و سازماندهی‌شده در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: انقلاب ما مردمی بوده و بسیج هم نماد بارز و عیان مردمی بودن نظام ماست؛ هرگاه انقلاب اسلامی با فتنه‌ای مواجه شده، این بسیج بوده که با حضور در کف میدان غائله را ختم کرده است. بنابراین به همه دوستداران انقلاب و نظام می‌گویم برای مقابله با فتنه، به پایگاه‌های بسیج مراجعه کنید و در آنجا سازماندهی شوید تا در چارچوب قانون، نیروی ملت بر علیه فتنه یک‌بار دیگر به خروش درآید.

دژکام در ادامه تصریح کرد: هر فردی که در لباس روحانیت دزدی کند من و افراد انقلابی اولین دشمن و مطالبه‌گر او هستیم، بسیج و عاشقان نظام اسلامی هم دشمن و مطالبه‌گر او هستند؛ اما اینکه برخی بخواهند تابلوی بسیج را پایین بکشند و روحانیت را کنار بزنند، باید بدانند که مردم ما نمی‌نشینند تا آنها هر کاری که دلشان خواست بکنند.
امام‌جمعه شیراز در فراز دیگری از سخنان خود خطاب به مردم شیراز گفت: پس از پایان این التهابات، باید امت ولایتمدار ما آماده باشند تا با حضور در میدان، حماسه دیگری از جنس ۹ دی خلق کنند.

وی در انتهای سخنان خود ضمن هشدار نسبت به احتمال تکرار این وقایع در آینده گفت: اگر اصلاحات لازم درون ساختار مدیریتی و اجرایی کشور ما انجام نشود، در آینده باز هم چنین فتنه‌ها و خطرهایی به سراغ ما خواهد آمد، لذا بعد از پایان دادن به اغتشاشات، باید به فکر اصلاح درون ساختار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار