جامعه روحانیت شیراز در بیانیه ای از مردم خواست نه تنها صف خود را از جنایتکاران جدا کنند، بلکه نسبت به جلوگیری از اقدامات شرارت بار و همچنین معرفی عناصر خود فروخته به مراکز امنیتی، با نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی همکاری صمیمانه داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 18 November 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:در بیانیه جامعه روحانیت شیراز خطاب به مردم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و همشهریان عزیز و گرامی

همانگونه که مستحضرید پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بخشی از مردم با اعتراضات مسالمت آمیز خود گلایه و نارضایتی خود را به گوش مسئولان رساندند، ولی متاسفانه عده ای اشرار و اراذل و اوباش با سوء استفاده از این قبیل اعتراضات با هدایت دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اذناب خود فروخته اش از قبیل منافقین و سرویسهای اطلاعاتی برخی از شیخ نشینهای جنوب خلیج فارس صحنه های رقت انگیزی را رقم زدند و خسارات مختلفی به اماکن مذهبی از قبیل مساجد، حوزه های علمیه و اموال عمومی و خصوصی مردم وارد نمودند .

جامعه روحانیت شیراز به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری توجه مردم عزیز و مسئولان محترم را به موارد ذیل جلب می نماید :

۱- همانگونه که معظم له فرمودند مسئولین محترم نسبت به رفع نگرانی مردم مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین حل مشکلات معیشتی و اقتصادی سرمایه های اصلی نظام اسلامی که دل در گرو انقلاب عظیم اسلامی دارند از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

۲- از آن بخش از مردم عزیز و برخی جوانان پر هیجان که نسبت به طرح فوق معترض بودند انتظار است با بصیرت خود اجازه ندهند عده ای معلوم الحال و نفوذی که دل در گرو جنایتکاران دارند از اعتراضات مسالمت آمیز آنان سوء استفاده نموده و نه تنها صف خود را از این قبیل افراد کینه ورز جدا کنند، بلکه نسبت به جلوگیری از این اقدامات شرارت بار و همچنین معرفی این عناصر خود فروخته و ناباب به مراکز امنیتی با نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی همکاری صمیمانه داشته باشند.

۳- از کلیه مراکز امنیتی و انتظامی انتظار است با قاطعیت هرچه تمامتر نسبت به جلوگیری از تجاوز و تخریب اموال عمومی و خسارت بار این مفسیدین و همچنین شناسائی و دستگیری آنها از هیچ کوششی دریغ ننموده و مسئولین محترم قضائی استان این خود فروختگان را به سزای اعمال کثیف خود در اسرع وقت برسانند. والسلام

جامعه روحانیت شیراز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار