امام جمعه فیروزآباد گفت:به نقش مردم در اعتراض های اخیر به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: صف مردم از این افراد جدا بوده چراکه مردم مراکز دینی را به آتش نمی کشند.
کد خبر: ۷۹۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 21 November 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام هاشمی زاده با اشاره به اقدام اخیر اشرار و آشوبگران در اعتراض به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: دستور دشمن حمله به روحانیت است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری برخواسته از مردم و روحانیت است، اضافه کرد: از این رو دشمن پس از به زمین زدن رهبر معظم انقلاب که از روحانیت است قطعا نوبت به زمین زدن مردم خواهد رسید چراکه هدف دشمن پس از ضربه زدن به روحانیت مردم است.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: روحانیت در همه پیشرفت های انقلاب سردمدار بوده است از این رو دشمن در صدد ضربه زدن به روحانیت است.

وی به نقش مردم در اعتراض های اخیر به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: صف مردم از این افراد جدا بوده چراکه مردم مراکز دینی را به آتش نمی کشند.

حجت الاسلام هاشمی زاده تاکید کرد: اگر مشاهده می کنیم که روحانیت مورد حمله قرار می گیرند به هاطر نقش کلیدی است در انقلاب داشته و دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شیراز مسجد و حوزه آتش بزن نیستند این افراد اشرار بودند که مکان های مقدس را به آتش کشیدند، اما مردم حق اعتراض دارند و انقلاب چرا گفتن را آزاد گذاشته و این چرا، جدای از آتش زدن اماکن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار