نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان زمانیکه از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و گسترش انقلاب در سراسر دنیا شکست خوردند برای ایجاد چنین اغتشاشاتی سرمایه گذاری کرده و بدنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به کشور ما هستند و کسانیکه فکر می کنند دشمنان می توانند مشکلاتشان را رفع کنند سخت در اشتباه هستند.
کد خبر: ۷۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 23 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: اعتراض و مطالبه گری حق مردم است اما تخریب بیت المال، اموال دولتی، اموال مردم، پمپ بنزین ها، بانک ها و حتی آتش نشانی ها مطالبه گری نیست و اعتراضات مردم نباید سبب اختلال و اغتشاش در جامعه شود.

وی افزود: بدلیل اینکه بنزین کالای مصرفی محسوب نمی شود بلکه یکی از شاخص‌های اقتصادی عمومی کشور نیز بشمار می رود، اصلاح قیمت آن حواشی بسیاری در کشور ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان زمانیکه از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و گسترش انقلاب در سراسر دنیا شکست خوردند برای ایجاد چنین اغتشاشاتی سرمایه گذاری کرده و بدنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به کشور ما هستند و کسانیکه فکر می کنند دشمنان می توانند مشکلاتشان را رفع کنند سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ولی فقیه بهترین راهکار را به ملت نشان دادند و ما نیز با اثبات ولایت مداری خود و تبعیت از دستور مقام معظم رهبری حمایت ایشان را لبیک گفتیم و بار دیگر آرامش و امنیت در جامعه برقرار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: سردمداران این جریانات علاوه بر اغتشاش و آشوب، کلام الله مجید را بصورت عمدی به آتش کشیدند که بدون شک این افراد حسابشان از مردم جدا است و این موضوع نشان از آموزش و سازماندهی این نیروها توسط بیگانگان بود، به طوری که کشور های استکباری خود به این موضوع اعتراف کرده و اعلام کردند از ماه های قبل برای چنین روزی برنامه ریزی کرده اند.

وی با بیان اینکه کشور ما مبتنی بر حمایت و پشتوانه مردم است، تاکید کرد: خط مشی که بنیان گذار جمهوری اسلامی داشت رهبر انقلاب اسلامی نیز امروز همان را دارد، رهبر انقلاب در این موقعیت نظر کارشناسی سران قوا را بر نظر خود ترجیح دادند و در صورت مخالفت ایشان اولین ضرر آن افزایش تهاجم و بزرگنمایی دشمن بر ملت بود.

وی با بیان اینکه ایران یکی از کشورهایی است که ارزان ترین قیمت بنزین را داشت، گفت: بر این اساس آمار غیر رسمی از قاچاق بنزین و سو استفاده از این موضوع در کشور نگران کننده بود که با این سهمیه بندی نه تنها می توان از بنزین استفاده بهینه کرد بلکه از قاچاق آن نیز جلوگیری می شود.

وی افزود: یارانه ای که برای سوخت در کشور پرداخت می شد ۱۶ برابر بودجه عمرانی کشور است که با این سهمیه بندی بودجه کشور به ۱۶ برابر افزایش می یابد و سبب اشتغال و عمران خواهد شد.

امام جمعه ایلام اظهارداشت: کشور ایران ۲ برابر آمار میانگین جهانی مصرف بنزین دارد و دولت باید تلاش کند این وضعیت را بهبود ببخشدو با تکیه بر توان داخلی و توجه به کالاهای داخلی، نخبگان جوان و بسیجیان مشکلات را در کشور را رفع کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همچنین دولت باید تلاش کند قیمت کالاهای ضروری را تثبیت کند و با نظارت جدی دست سودجویان را کوتاه کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار