معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس ضمن تبریک هفته بسیج، از برگزاری بیش از ۱۵ هزار برنامه به این مناسبت در سراسر استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 23 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۶۸ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سراسر استان فارس، تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان شیراز، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، آیین‌های بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و معرفی الگوهای برتر بسیج، برگزاری مراسم نمادین اعطای پرچم گام دوم انقلاب و اردوهای جهادی بسیج را از برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۸۳۱ ویژه برنامه شاخص به‌مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شوند، گفت: هفته بسیج در سال جاری با چهل سالگی بسیج مقارن شده و به همین دلیل شعار محوری این هفته «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» انتخاب شده است.

محمدی با بیان اینکه بسیج پرچم‌دار خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های گوناگون است، افزود: میزهای خدمت همزمان با هفته بسیج و با حضور مشاوران و حقوقدانان بسیجی و درمانگاه تخصصی نیز با حضور پزشکان بسیجی به عموم مردم خدمات رایگان اجتماعی و پزشکی ارائه خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یادواره‌های شهدا در هفته بسیج با محوریت و موضوع اولین شهدای بسیجی در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» و «تبیین نقش بسیج در گام دوم» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج هستند.

محمدی همچنین هفته بسیج را هفته تبلور روحیه جهادی و انقلابی توام با بازخوانی تفکر و مدیریت بسیجی دانست و گفت: این هفته بهترین فرصت برای شناخت، معرفی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی کشور است.

او ادامه داد: همان‌طور که سایر قوای مسلح محافظ انقلاب اسلامی هستند، بسیج هم دژ مستحکمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی است البته این مراقبت و حفاظت تنها جنبه نظامی ندارد بلکه صیانت از انقلاب اسلامی و کشور در همه زمینه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس به وقایع چند روز اخیر هم اشاره و اظهار کرد که بسیج سرافرازانه در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بی‌بدیل و موثری در مقابله با اشرار و خسارت‌زنندگان به اموال عمومی ایفا کرد.

 

برچسب ها: برنامه ، بسج ، برگزاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار