خطبه های نماز جمعه شیراز
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت:مسئولان مدام حرف از کنترل گرانی می زنند و وقتی می گوییم چطور می شود با وجود افزایش قیمت سوخت و حمل و نقل قیمت کالاها را کنترل کرد و ساز و کار و پشتوانه این وعده چیست حرفی ندارند.
کد خبر: ۷۹۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 23 November 2019

به گزارش تابناک فارس:آیت الله دژکام گفت:گرانی و مشکلات اقتصادی با وعده و شعار حل نمی شود و هرگاه ما در مورد مشکلات اقتصادی حرف می زنیم متهم به گروکشی می شویم در حالی که به فکر مردم و مشکلاتشان هستیم.

وی اظهار داشت: مدیران نباید بدون دقت و کارشناسی حرفی بزنند که بعد مردم بگویند آن سخن دروغ بوده است و اینکه باید بررسی شود که چگونه ممکن است قیمت انرژی افزایش داشته باشد اما بهای کالا افزایش نیابد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: قیمت بنزین و فرآورده‌های نفتی در کشورهایی که وارد کننده انرژی هستند از کشور ما بیشتر است اما قیمت کالا و تولیدات صنعتی درآن کشورها ارزان‌تر تمام می‌شود و این موضوعی است که ایران نیز باید به دلیل آن پی ببرد و از تجربه آن کشورها بهره‌مند شود.

امام‌جمعه شیراز همچنین گفت: برخی معتقدند با نظارت مشکل افزایش قیمت‌ها حل می‌شود؛ یعنی از سود تولیدکننده و توزیع‌کننده کم شود که باید گفت اگر سودی که آن‌ها می‌گرفته‌اند ظالمانه بوده، بحث نظارت درست است اما اگر سود آن‌ها متعارف بود، چه باید کرد؟

امام جمعه شیراز با اشاره به دیدار رهبری با فعالان اقتصادی گفت:آقا بیشترین تأکید را بر اقتصاد مقاومتی و تکیه به داخل داشتند و آنقدر همه این مهم را پشت گوش انداختند که خودشان فعالان اقتصادی را جمع کردند و حرف هایشان را شنیدند.

دژکام پیروزی در عرصه اقتصادی بر دشمن را به‌عنوان چهارمین و آخرین پیروزی برشمرد و گفت: پس از پیروزی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پیروزی در عرصه اقتصاد را نیز باید به دست آوریم که این مهم با مشارکت جمعی قابل‌دستیابی است.

وی با بیان اینکه امنیت باعث آرامش روحی و روانی انسانها می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید با کسانی که امنیت را در چند روز اخیر بر هم زدنند برخورد کنند، نباید از کسانی که ظلم می‌کنند حمایت کرد بلکه باید جلوی آنها قاطعانه گرفته شود.

دژکام از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی شیراز و استان فارس نیز به دلیل پایان بخشیدن به ناامنی در روزهای اخیر و جلوگیری از سرایت و گسترش آن قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
شوخینکن .بس است شعار های پوپولیستی .برو دنبال کار خودت .............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار