از دقایقی قبل اتصال اینترنت در قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز همدان و بوشهر و بخش‌هایی از تهران اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در ادارات دولتی و دانشگاه‌ها برقرار شده است.
کد خبر: ۷۹۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 24 November 2019

اینترنت در قزوین وصل شد

به گزارش تابناک قزوین،از دقایقی قبل اتصال اینترنت در قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز همدان و بوشهر و بخش‌هایی از تهران اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در ادارات دولتی و دانشگاه‌ها برقرار شده است.
از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در خصوص ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران برای پیشبرد اقداماتشان، دسترسی به شبکه‌های پیام رسان خارجی قطع شده بود و وب سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و و ظاهرا تمامی وب سایت‌هایی که از سرور‌های داخلی بهره می‌بردند، قابل دسترس بودند.
همچنین دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد:اختلالات ایجاد شده در اینترنت با تصمیم نهادهادی امنیتی و به زودی برطرف می‌شود.
رکورد ترافیک استفاده از پیام‌رسان‌های داخل در چند روز اخیر از ۷۵۰ گیگابایت در ثانیه عبور کرد.
وزارت ارتباطات تلاش کرد مسائل بانکی و خدماتی مانند حمل و نقل که در شبکه اینترنت ارائه می‌شود، دچار اختلال نشوند.
ابوالحسن فیروزآبادی در مورد زمان برقراری اینترنت در کشور گفت: تصمیم قطع اینترنت جهانی در نهاد‌های امنیتی گرفته شده است و در مورد برقراری آن نیز در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود، تصمیم گیری خواهد شد.
باید کاری کنیم که دیگر زیان‌های وارد شده به مشاغل وابسته به اینترنت تکرار نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار