شاید به قول گفتنی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی موافق افزایش قیمت بنزین هستند که هیچ طرح‌ای را در این خصوص حتی می‌بینیم در عمل امضاء هم نکردند.
کد خبر: ۷۹۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 25 November 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ چندی پیش طرح سه فوریتی برای توقف اجرای مصوبه افزایش قیمت بنزین به مجلس ارائه شد. از 5 نماینده فعلی مردم هرمزگان بخوانید اصحاب خمسه در مجلس شورای اسلامی هیچکدام طرح فوق را امضاء نکرده بودند چرا؟ آیا نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس از آثار و تبعات اقتصادی افزایش قیمت بنزین بر زندگی مردم اطلاع نداشتند؟ به هرحال قیمت بنزین به قبل از 98/8/24 بازنگشت اما امروز در مجلس طرح استیضاح وزیر نفت کلید خورد چرا باز هم در بین امضاکنندگان اسامی هیچ کدام از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی (ذوالقدر، آشوری، تختی، مرادی، شریفی) به چشم نمی‌خورد؟
نمایندگان دیگر استان‌های کشور که امضاء کنندگان طرح استیضاح وزیر نفت هستند اعلام نمودند؛ این استیضاح دارای محورهایی همچون علت حذف کارت سوخت و راه‌اندازی مجدد آن، افزایش قاچاق سوخت، ارائه‌ی اطلاعات غلط در مورد افزایش قیمت بنزین، عدم صداقت درباره‌ علت گران شدن نرخ بنزین، وجود دستگاه کارت‌خوان در دفتر وزارت نفت، کارآمدی در انعقاد قراردادهای میادین مشترکی گازی و نفتی، اتخاذ برخی تصمیمات نادرست در واگذاری‌ها و عدم توجه به توسعه پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و فرآورده‌های نفتی است.
شاید به قول گفتنی نمایندگان مردم هرمزگان موافق افزایش قیمت بنزین هستند که هیچ طرح‌ای را در این خصوص حتی می‌بینیم در عمل امضاء هم نکردند.

حکایت نمایندگان هرمزگان و افزایش قیمت بنزین
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار