جانشین فرمانده سپاه اقلید مجمع عالی بسیج را ظرفیتی جهادی خواند و گفت: مجمع عالی بسیج ظرفیتی برای پیگیری مطالبات مردم، مشاوره دادن و کمک کردن به مسؤولان و مدیران شهرستانی در راستای رفع مشکلات موجود و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.
کد خبر: ۸۰۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 25 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: سید حسین افضلی صبح امروز در جلسه مجمع عالی بسیج این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، جانشین فرمانده سپاه، فرماندار، بخشداران، مسؤولان شهرستانی و رؤسای و اعضای کارگروه‌های هفت‌گانه در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد، اظهار داشت: پس از انقلاب بهای پایداری در حفظ استقلال کشور و اعتقادات خود بها داده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمن لحظه‌ای از توطئه علیه ما کوتاه نیامد و همواره تلاش می‌کند تا از هر راهی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

افضلی با بیان اینکه در برابر این توطئه‌ها یا باید تسلیم شد و یا مقاومت و ایستادگی کرد، عنوان داشت: هر فردی با هر دیدگاه و بینش سیاسی ذلت را نمی‌پذیرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از مسؤولان امر گلایه کرد و گفت: همیشه دشمن حمله و ما دفاع کردیم.

وی تصریح کرد: ممکن است دشمن برخی مواقع آسیبی که می‌خواسته به ما نزند اما فرسایشی عمل کرده و توان ما را می‌گیرد.

افضلی اظهار داشت: در بسیاری از موارد باید خودمان میدان‌داری می‌کردیم و جلو می‌افتادیم.

وی به موضوع تهاجم فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش سخن گفت و بیان داشت: مشکلات و مسائل و ناهنجاری‌هایی که امروز وجود دارد، ناشی از توطئه و تهاجم فرهنگی دشمن است که از سال‌ها پیش آغاز کردند و متأسفانه ما غفلت کردیم.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از جهادگران مجمع عالی بسیج قدردانی کرد و گفت: باید هر یک از ما در جایگاه خود برای رفع مشکلات موجود و پیشرفت و توسعه شهر و کشورمان بکوشیم.

وی بر لزوم ریشه‌یابی مشکلات، تحلیل مسائل، شناسایی میدانی مشکلات و کمک به رفع و حل آن‌ها تأکید کرد.

تلاش برای تحکیم بنیان خانواده

در ادامه امام‌جمعه اقلید با تبریک هفته بسیج از نقش بسزای بسیج در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف سخن گفت و با توجه به موضوع طلاق و تصویب مصوباتی در این راستا و باهدف تحکیم بنیان خانواده از اهمیت خانواده در حفظ جامعه سخن گفت و بر لزوم همت برای تحقق این هدف تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی طلاق و جدایی و کاهش زادوولد را تهدیدی جدی برای جامعه خواند و عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از کمک مشاوران و متخصصان امر، اقدام مؤثر در این راستا را خواستار شد.

مجمع عالی بسیج، ظرفیتی برای پیگیری مطالبات مردمی

مهدی صالحی جانشین فرمانده سپاه اقلید نیز در سخنانی خدمت به مردم در هر لباس و پست و مقامی را سعادتی بزرگ خواند و گفت: سیلی خوردن و کوشیدن برای اسلام و تحقق نظام اسلامی افتخار است.

وی تصریح کرد: هر فردی به هر نوعی می‌تواند برای کمک به مردم و رفع مشکلات آن‌ها قدم بردارد.

صالحی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع، آن را نوعی خدمت خواند و گفت: از پشت میز مسئولیت می‌توان به اشکال مختلف کمک به رفع مشکلات مردم کرد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید به فلسفه تشکیل مجمع عالی بسیج اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران و ادارات و نهادهای شهرستانی و کمک به مدیران برای رفع محرومیت‌ها و حل مشکلات ازجمله این موارد است.

وی مجمع عالی بسیج را ظرفیتی جهادی خواند و گفت: مجمع عالی بسیج ظرفیتی برای پیگیری مطالبات مردم، مشاوره دادن و کمک کردن به مسؤولان و مدیران شهرستانی در راستای رفع مشکلات موجود و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار