این یعنی از بیش از یکسال گذشته تا امروز آزادراه شیراز-اصفهان هیچ پیشرفتی نداشته است و هیچ بعید نیست سال آینده همین موقع دوباره معاون استاندار بگوید این پروژه 75 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در سال 1400 به بهره برداری برسد! و اصلا شاید این پیشرفت 75 درصدی تا دهه ها پابرجا بماند و هرساله معاونان استاندار برای افتتاح پروژه در سال آینده اظهار امیدواری کنند!!!
کد خبر: ۸۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 25 November 2019

به گزارش تابناک فارس:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس امروز اعلام کرد:آزادراه شیراز-اصفهان 75 درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم در سال 99 به بهره برداری برسد.

چه جالب!

استاندار کنونی فارس که در مهرماه 97 همین سِمَت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس را داشت در اول مهرماه 97 اعلام کرد این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدوار بود این آزادراه تا پایان سال 97 یا ابتدای 98 به بهره برداری برسد.اظهارات استاندار در مهر 97 را اینجا بخوانید.

این یعنی از بیش از یکسال گذشته تا امروز آزادراه شیراز-اصفهان هیچ پیشرفتی نداشته است و هیچ بعید نیست سال آینده همین موقع دوباره معاون استاندار بگوید این پروژه 75 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در سال 1400 به بهره برداری برسد!

و اصلا شاید این پیشرفت 75 درصدی تا دهه ها پابرجا بماند و هرساله معاونان استاندار برای افتتاح پروژه در سال آینده اظهار امیدواری کنند!!!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه افزود: با توجه به اهمیت این پروژه، تامین منابع مالی از مسیرهای مختلف در دست انجام است.

وی ادامه داد: استفاده از سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع به عنوان شریک سرمایه‌گذاری، استفاده از منابع دولتی و همچنین استفاده از منابع بانکی از جمله روش‌های تامین مالی برای این پروژه است که می‌تواند به بهره‌برداری از آن در سال ۹۹ منتهی شود.

او اظهار داشت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون برای اجرای این پروژه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی دشتستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
آقای اسماعیل تبادار استانداروقت فارس در سال 96 گفتند جاده تنگ ابولحیات پایان 97 افتتاح می شود اما این جاده هنوز خیلی کارش مونده وحتی نزدیک به افتتاح به نظر نمی آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار