امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: آتش‌زدن بانک‌ها و امکانات عمومی کار مردم نیست، کار اشرار است، این تخریب‌ها نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه ناامنی را نیز اضافه می‌کند.
کد خبر: ۸۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری در نشست بصیرتی در جمع روحانیون، اساتید و طلاب شهرستان پیرامون مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، اظهار داشت: آتش‌زدن بانک‌ها و امکانات عمومی کار مردم نیست، کار اشرار است؛ این تخریب‌ها و ضربه‌ها، نه تنها هیچ مشکلی را درست نمی‌کند بلکه مشکلات را بیشتر می‌کند، ناامنی را هم اضافه می‌کند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب تصریح کرد: وظیفه همه ما روشنگری‌ست، باید به مردم بگوئیم چه کسانی از این خرابکاری‌ها خشنود می‌شوند، البته اعتراض حق مردم است اما تخریب کار اشرار است.

وی تصریح کرد:رهبر انقلاب بارها به مسؤولان در زمینه‌ توجه و رسیدگی به دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تذکر داده‌اند.

مهری تاکید کرد: البته دغدغه‌ مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع اقتصادی کشور فراتر از موضوع گرانی و تورم بوده و مطالبه‌ رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همواره از سوی ایشان مورد تأکید و تکرار قرار گرفته است: «ما امروز دچار مشکلیم، نمی‌شود مشکلات مردم و گلایه‌های مردم را نادیده گرفت... مسئله‌ بیکاری مهم است، مسئله‌ رکود مهم است، این‌ها مسائلی است که وجود دارد».

امام جمعه اسلام‌آباد غرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند:«انتظارات مردم» در این زمینه را «به‌حق» دانسته و از مسؤولان و مدیران کشور رفع نابسامانی‌ها را خواسته‌اند،«انتظار به‌حق مردم ما، این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند، رفاه عمومی باشد، طبقه‌ ضعیف از وضعیّت غیر‌قابل ‌قبول خارج بشود، از مشکلات نجات پیدا کند؛ این‌ها انتظارات مردم ما است و این انتظارات به‌حق است».

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار