ستاد انتخابات
استاندار مرکزی در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تفکرات سیاسی نباید به هیچ عنوان در فرآیند برگزاری انتخابات دخیل شود و در این راستا تخلفات انتخاباتی با قاطعیت مورد بررسی و پیگرد قانونی قرار می‌گیرد
کد خبر: ۸۰۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 25 November 2019
تخلفات انتخاباتي با قاطعيت مورد پيگرد قرار مي گيرد
 آقازاده اظهار کرد: توجه به احزاب و تفکرات سیاسی همواره در نظام‌های مختلف وجود دارد، اما این علایق و تفکرات نباید کوچکترین تاثیری بر فرآیند برگزاری عرصه انتخابات داشته باشد و همه باید مسئولیت خود در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو انجام دهند و از آرای مردم امانتداری کنند.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم آبروی نظام اسلامی است و با هر متخلفی که در فرآیند انتخابات خدشه‌ای وارد وارد کند، برخورد قانونی می‌شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: کوچکترین تخلف انتخاباتی از فرمانداران و یا زیرمجموعه‌های آن‌ها و دست‌اندرکاران امر پذیرفتنی نیست.

آقازاده گفت: بحث آموزش به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کشور در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر نیاز به اتحاد ملی دارد و این مهم باید روز به روز بین آحاد جامعه و مردم با مسئولان تقویت شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است و مردم بدون شک با حضور حداکثری خود در این عرصه، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می‌افزایند.

آقازاده اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم کشور در راهپمایی‌های میثاق با رهبری نشان از وحدت مردم است و این مسئولان باید قدر ملت را بدانند و همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها به کار گیرند.

وی یادآور شد: استان مرکزی در بحث ناآرامی‌های ۱۰ روز گذشته کشور جزو بهترین استان‌ها به لحاظ تامین امنیت بود و در این استان حتی یک شیشه فرو نریخت که این مهم نشان از هوشمندی و وحدت بالای مردم استان مرکزی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: تفکرات سیاسی نباید در روند انتخابات تاثیرگذار باشد و همه باید در کنار یکدیگر، دست در دست هم دهند تا این دوره از انتخابات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

«بهروز اکرمی» افزود: مدیران و مسئولان باید همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و در حفظ آرای مردم در انتخابات کوشا باشند و بدانند کوچکترین حرکات و قدم‌های آنان از نظر پروردگار پوشیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: انتخابات باید در چارچوب قانون برگزار شود و همه باید تلاش کنند تا از این آزمون سربلند خارج شوند.

رئیس بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بر اساس ماده ۲۵ قانون انتخابات، نظارت بر حسن اجرای انتخابات و نحوه اجرای آن بر عهده وزارت کشور است و در این راستا تشکیل هیات‌های بازرسی به استان‌ها ابلاغ و این مهم در استان مرکزی تشکیل شده است.

«سعید فرخی» افزود: همه باید تلاش کنند تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شور ویژه، رعایت قوانین و مقررات و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی بیان کرد: نظارت بر روند انتخابات در مراحل مختلف امری ضروری است و با هرگونه تخلف باید برخورد جدی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: تاکنون سه نشست تخصصی هیات بازرسی انتخابات در این استان برگزار و موارد لازم ابلاغ شده است.

فرخی اظهار داشت: تعامل مناسبی بین بازرسی انتخابات شهرستان‌ها با مرکز استان وجود دارد و این مهم باید روز به روز تقویت شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: همه باید تلاش کنند تا در انتخابات پیش‌رو حقی از نظام و هیچ فردی تضییع نشود.

حجت‌الاسلام «امیدرضا مبارک‌آبادی» افزود: تفاوت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌های دنیا در اجرای مردمی و نظارت مردمی انتخابات است.

وی بیان کرد:  بیش از هفت هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان در شبکه نظارتی انتخابات استان فعالیت می‌کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار