در محکومیت آشوب طلبان؛
مردم تهران ۴ آذر با شرکت در راهپیمایی حمایت از ولایت که با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام و فرصت طلبی اغتشاشگران در به آشوب کشیدن برخی شهرها و تخریب اموال عمومی، بار دیگر حماسه آفریدند.
کد خبر: ۸۰۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 26 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مردم بصیر تهران در محکومیت اغتشاشگرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین اموال عمومی را تخریب کردند،  راهپیمایی خود را در چهار مسیر میدان های فردوسی، حر، آزادی و خیابان کارگر شمالی آغاز کردند و در میدان انقلاب اجتماع عظیمی را شکل دادند.
راهپیمایی کنندگان با شعارهایی همچون حمایت از رهبری عزت است، دشمنی رهبر ذلت است، ‌ مرگ بر آمریکا، ‌ الله اکبر، حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور اعلام کردند.

اجتماع کنندگان امروز حمایت قاطع خود را از رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و خشم و انزجار خود را از اقدامات آشوبگران در آسیب رساندن به اموال عمومی فریاد زدند.
پیش از این نیز شهروندان شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی‌هایی جداگانه، اقدامات آشوب طلبان در پی افزایش قیمت بنزین را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا؛ قیمت بنزین ۲۴ آبان ماه در سراسر کشور اصلاح شد که در پی  اعلام خبر افزایش قیمت بنزین برخی فرصت‌طلبان و آشوبگران به اموال عمومی آسیب رسانده و به بیت‌المال و برخی اموال شهروندان خسارت زدند.

جمعی از حاضران در راهپیمایی حامیان ولایت در خیابان کارگر حضور خود در این راهپیمایی را حرکتی عاشقانه و تلاش برای ظهور منجی عالم بشریت عنوان کردند.
خانم ۳۵ ساله ای که کودک خود را به همراه دارد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همه کسانی که سال‌های متوالی برای نابودی نظام نقشه کشیده اند باید بدانند سیل جمعیت نقشه‌های آنان را بر باد خواهد داد.

وی گفت: کودک من باید با آرمان هایی که پدر و مادرش برای زنده نگه داشتن آن تلاش کرده اند آشنا باشد و امروز بار دیگر با آرمان های خویش بیعت می کنیم.

آقای مرادی ۶۱ ساله که در راهپیمایی امروز حضور دارد، حضورش را صرفا به خاطر اعتراض به آشوب های هفته گذشته اعلام می کند و می گوید: من آمده ام تا به کسانی که اموال مردم را تخریب کرده اند بگویم کشور ما در مالکیت امام زمان(عج) قرار دارد و هیچ اخلال گری نمی تواند به امنیت ما خدشه وارد کند.

وی ادامه داد: امروز مردم تهران با همه کسانی که قصد ایجاد ناامنی در کشور دارند اتمام حجت می کنند چراکه هم در شرع و هم در عرف هر گونه آسیب زدن به دیگران ناپسند است.

این شرکت کننده در راهپیمایی،  بیان داشت: اگر رهبر به مردم انقلاب اجازه دهد ما در شهرهای دیگر نیز برای برقراری امنیت حضور خواهیم داشت.

یک نوجوان ۱۵ ساله ای که حامد نام دارد می گوید با مادرش به راهپیمایی آمده است وی معتقد است جوانان کشور مشکلات بسیاری دارند ولی ایجاد ناامنی نمی تواند برای آنان شغل ایجاد کند.

وی گفت: مردم باید دست در دست یکدیگر بگذارند تا مشکلات را رفع کنند و اجازه ندهند کشورهای دیگر برای آنها تعیین تکلیف کنند.

عصر  دوشنبه میدان انقلاب اسلامی حال و هوایی دیگری داشت چرا که شهروندان تهرانی با مدل ها و لباس های مختلف و در سنین مختلف خود را به این اجتماع مردمی رسانده بودند.

از حضور جانبازی با دست مصنوعی، مادری به همراه ۲ فرزند خردسالش و همچنین پدر و مادر کهنسالی که ۲ فرزندش را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس از دست داده بود گوشه ای از حضور دیدنی مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی بود.

بسیاری از دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و خانواده معظم شهدا نیز در بین جمعیت انبوه به چشم می خورد و با این حضور بار دیگر نمایشی از اتحاد و همدلی مردم پایتخت اجرا شد.

مادری که عکس فرزند شهیدش را حمل می کرد در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درسته که مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد شده اما نباید با حرکات و حرف های نسنجیده موجب خوشحالی دشمنان شویم، افتخار می کنم که فرزندم در راه این کشور فدا شد اما مردم بدانند که نباید پشت کرد به این نظام اسلامی.

در ضلع جنوبی میدان انقلابی اسلامی مردم در میان غلامحسین محسنی اژه ای جمع شده بودند و مشکلات خود را به معاون قوه قضائیه مطرح می کردند.

بسیاری از این مردم خواهان اشد مجازات برای عاملان اختلال گران نظام اقتصادی کشور شدند.

مشکلات داریم اما نمی گذاریم بیگانگان کشور را تصرف کنند

در ضلع شرقی میدان انقلاب اسلامی تعدادی دانشجو دور هم جمع شده بودند و در حال بحث و گفتگو درباره مسائل و مشکلات اقتصادی بودند.

یکی از این افراد که خود را دانشجوی دانشگاه تهران به خبرنگار ایرنا معرفی کرد گفت:‌ تردیدی ندارم که عمده ترین مشکلات مردم در زمینه مسائل اقتصادی است و مشکلاتی را برای زندگی مردم ایجاد کرده اما باید قبول کرد که با اوباش گری نمی توان این مشکلات را مرتفع کرد.

وی که خود را ایمان معرفی کرد اظهار داشت: مسائل و مشکلات را باید در فضای آرام و بدون حاشیه به مسئولان منتقل کرد اما برخی افرادی که ساده لوح بودند گول خوردند و به بهانه بیان مشکلات اقتصادی صحنه هایی ناراحت کننده و دور از انتظار برای ملت ایران را رقم زدند.

این دانشجو دانشگاه تهران با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند خاطرنشان کرد: مردم در تمامی صحنه های حساس انقلاب پشت این نظام و رهبری ایستاده اند و خواهند ایستاد اما باید مسئولان با کار و تلاش بیشتر جواب محبت مردم را بدهند.

در طول مسیر با توجه به سرمای هوا ایستگاه های صلواتی برپا بود و با چای داغ از مردم شرکت کننده در این مراسم راهپیمایی پذیرایی کردند و همچنین به همت بسیج محمد رسول الله (ع) تهران بزرگ و همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصاویری از شهیدان امنیت و آرامش کشورمان به نمایش گذاشته شد و همچنین بسیاری از شهروندان کشورهایی از جمله چین، بنگلادش و ژاپن برای دیدن این مراسم خود را به میدان انقلاب رسانده بودند.

درس استاد اخلاق به مردم

همچنین آیت الله محمد علی جاودان در حالی که بر روی ویلچر بود در بین جمعیت حضور داشت و مردم با مراجعه با این استاد اخلاق به بیان مشکلات خود پرداختند.

همچنین در میدان انقلاب اسلامی و خیابان های اطراف آن نظم خوبی حاکم بود و نیروهای انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

مردم بصیر تهران در محکومیت اغتشاشگرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین اموال عمومی را تخریب کردند،  راهپیمایی خود را در چهار مسیر میدان های فردوسی، حر، آزادی و خیابان کارگر شمالی آغاز کردند و در میدان انقلاب اجتماع عظیمی را شکل دادند.
راهپیمایی کنندگان با شعارهایی همچون حمایت از رهبری عزت است، دشمنی رهبر ذلت است، ‌ مرگ بر آمریکا، ‌ الله اکبر، حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار