معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: به رغم خسارت‌هایی که در نتیجه آشوب‌های اخیر به برخی امکانات، مراکز خدمات‌رسان و همچنین زیرساخت‌های شهری در شیراز وارد شده بود اما هم اینک خدمات‌رسانی به شهروندان روال عادی خود را طی می‌کند.
کد خبر: ۸۰۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 26 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمود رضایی‌کوچی افزود: علاوه بر شیراز که خسارت‌هایی به بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت، شهرداری مناطق پنج و ۹، مترو، تامین اجتماعی، دانشگاه پیام‌نور، دوربین‌های کنترل ترافیک، چراغ‌ها و تابلوهای راهنمایی و دیگر اموال عمومی زده شده، در شهر صدرا نیز به ساختمان شهرداری و همچنین ثبت اسناد این شهر نیز خسارت‌هایی وارد آمد.
وی ادامه داد: دستگاه‌ها و مجموعه‌های خدمات‌رسان به ویژه در بخش حمل و نقل عمومی بلافاصله پس از آرام شدن شرایط ارائه خدمت به شهروندان را آغاز کردند و از طرفی اصلاح و بازسازی مکان‌های آسیب دیده نیز در دستور کار قرار گرفت.
او اظهار داشت: یکی از مکان‌هایی که در جریان ناآرامی‌های اخیر دچار خسارت‌های کلی و جزئی شد جایگاه‌های سوخت بود که این مساله باعث تعطیلی و خارج شدن برخی از آنها از مدار فعالیت شده بود که تاکنون تعدادی به مدار بازگشته و بقیه پمپ‌های بنزین نیز به زودی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
رضایی بیان کرد: میزان دقیق خسارت وارد شده به هر بخش و همچنین مجموع خسارت وارد آمده مشخص نیست و رقم دقیق آن پس از انجام بررسی‌های کارشناسی به شهروندان اعلام خواهد شد.
اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ناآرامی هایی همراه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار