رییس مرکز اورژانس تهران گفت: تکنسین‌های اورژانس تهران همزمان با افزایش میزان آلودگی هوا در سطح شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان است.
کد خبر: ۸۰۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 30 November 2019

به گزارش تابناک تهران، پیمان صابریان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از عصر روز پنجشنبه هفتم آذر با توجه به وضعیت ناسالم هوای تهران تکنسین های اورژانس با استفاده از ۲۰ دستگاه آمبولانس و چندین دستگاه موتورلانس در میادین اصلی و پرتردد پایتخت همچون میدان آزادی، انقلاب اسلامی، ونک، ولیعصر (عج)، فردوسی و سایر میادین شلوغ مستقر شدند.

وی ادامه داد: همچنان مرکز اورژانس تهران در آماده باش کامل بسر می برد و در صورت نیاز به خدمات درمانی به شهروندان توصیه می کنیم به سامانه ۱۱۵ و یا تیم های مستقر یافته در نزدیکترین محل مراجعه کنند.

رییس مرکز اورژانس تهران همچنین به کودکان، سالمندان و افرادی که دارای بیماری قلبی، تنفسی و ریوی است توصیه کرد که از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

به گفته وی، از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون تکنسین های اورژانس به بیش از یک هزار شهروند تهرانی بدلیل آلودگی هوا خدمات درمانی ارائه کردند.

صابریان خاطرنشان کرد: بیشتر این افراد دچار مشکل تنفسی، قلبی و ریوی بودند که در محل درمان شدند.

کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه در هشتمین روز متوالی در آذر با افزایش غلظت آلاینده های ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون و قرار گرفتن روی شاخص لحظه‌ای ۱۴۵ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان) است.

به دلیل افزایش آلایندگی هوا مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس استان تهران در تمامی مقاطع بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و همچنین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهر تهران امروز - شنبه تعطیل اعلام شد.

همچنین طرح زوج و فرد از درب منزل در حال اجرا است و پلیس راهور از تردد کامیون ها جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار