فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو برادر سابقه‌دار که عاملان اصلی تخریب بانک‌های شیراز از جمله در بلوار امیر کبیر شیراز بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کلانشهر شیراز، آشوبگران و اغتشاشگران تعدادی از بانک‌ها را تخریب و خسارت‌های زیادی به آنها وارد کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این تخریب‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو متهم که با هم برادر بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

 

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهمین در تحقیقات پلیس به تخریب و آتش‌سوزی بانک‌های شیراز از جمله بانک‌های بلوار امیرکبیر اعتراف کردند، تصریح کرد: این دو برادر دارای سابقه کیفری هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار