امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه گفت: باید همانند حوزه نظامی در اقتصاد هم قدرتمند باشیم و علاوه بر دور زدن تحریم ها که یک تاکتیک است اصل موضوع رونق اقتصاد داخلی است که متأسفانه در برخی مدیران عزمی برای این موضوع نیست.
کد خبر: ۸۰۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 30 November 2019

به گزارش تابناک فارس:آیت الله دژکام گفت:امروز نه تنها به قشر ضعیف بلکه به قشر متوسط هم دارد فشار می آید و باید به هم رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کند.

وی افزود:دنیای کنونی دنیای وحوش است و در اینچنین دنیایی باید قدرتمند بود و اگر غیر ازین باشد حرفتان را نمی خرند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه قدرت ما متکی به خداست گفت:ما به دستور خدا موشک ساخته ایم و حالا قدرت موشکی هستیم اما در حوزه جنگ نرم و تبلیغات و رسانه هنوز به آن مرحله نرسیدیم و نیاز به کار بیشتر داریم.

دژکام با دعوت از جوانان برای ورود به حوزه فناوری اطلاعات گفت:اگر شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم دشمن نمی‌تواند ما را محدود کند و شبکه ملی در روسیه و چین هم موفق بوده است.

وی گفت باید همانند حوزه نظامی در اقتصاد هم قدرتمند باشیم و علاوه بر دور زدن تحریم ها که یک تاکتیک است اصل موضوع رونق اقتصاد داخلی است که متاسفانه در برخی مدیران عزمی برای این موضوع نیست.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان با بیان اینکه باید دید چه کسانی به دنبال رفاقت با آمریکا هستند؛چرا که معامله با رفاقت فرق دارد و ما در اسلام معامله داریم اما دوستی با کفار خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار