جاماندگان طرح یارانه بنزین تا ۱۲ آذرماه فرصت اعتراض دارند این در حالی است که عده‌ای هنوز پیامک کد رهگیری برای‌شان ارسال نشده و بلاتکلیف هستند.
کد خبر: ۸۰۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از  میلاد لارستان: روز از مهلت خانوارهایی که مشمول طرح یارانه بنزین نشده‌اند می‌گذرد و عده‌ای از این خانوارها مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت نکردن کد رهگیری به رسانه ابراز کرده‌اند.

فرایند کار ثبت نام چند مرحله‌ای است و در صورتی که کد رهگیری برای سرپرستان خانوار جامانده ارسال نشود امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.

یک شهروند لاری که خود را سرپرست خانوار معرفی می‌کند یکی از جاماندگان یارانه بنزین است و به میلاد لارستان می‌گوید: با وجود چندین بار اقدام از طریق کد دستوری ستاد #۶۳۶۹* برای ثبت نام بعد از چند روز کد رهگیری دریافت نکرده ام و همین کار را مجدد تکرار کرده و پیغام سامانه این بوده که «کد ارسالی تکراری» است.

وی با ناراحتی ابراز می‌کند که در سایت‌ها به نقل از سخنگوی طرح معیشت خوانده است که «افرادی که درخواست تکراری ثبت کنند، به منزله حذف آن خواهد بود». صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. تکلیف ما که کد رهگیری دریافت نکرده‌ایم، چیست؟ چه کسی پاسخ می‌دهد؟

در حال حاضر موارد متعدد مشابهی وجود دارد که تاکنون موفق به دریافت کد رهگیری نشده‌اند که نیاز است اقدامی برای آنها صورت بگیرد. این موضوع قابل قبول نیست که در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی برخی خانوارها که در طرح یارانه بنزین حذف شده‌اند، نتوانند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

 طبق اعلام سخنگوی ستاد طرح معیشتی بنزین ثبت‌نام از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* جاماندگان تا ۱۲ آذرماه فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار