امام جمعه لامرد در مورد کم کاری بعضی از مسئولین و واکنش نماینده افزود: هیچ تقابلی با نماینده محترم شهرستان های لامرد و مهر انجام نخواهیم داد. آقایان کار کنند اما به ما بد بگویند، کار کنند اما از روی بدن ما رد بشوند، مطالبات از مسیر قانونی جلو ببرید و شما را به حاشیه نکشانند.
کد خبر: ۸۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 01 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام حسین زاده شنبه شب در دیدار جمعی از جوانان انقلابی لامرد گفت: موضع جوان انقلابی، باید در بستر قانون انقلاب باشد، و هر کاری که بر پایه قانون نباشد این کار انقلابی نیست، و هر موضعی که گرفته می شود باید بر محور قانون باشد.

وی تصریح کرد: حرف بنده در خطبه هفته گذشته، هم همین بود و غیر از این هم نیست، خوب است که ما یاد بگیریم و به قانون پایبند باشیم. تمام خواسته ها باید بر محور قانون حرکت کند.

امام جمعه لامرد افزود: بنده کاری به عکس العمل ها ندارم و هیچ تقابلی با نماینده نداریم، و نخواهیم داشت‌، اگر کسی نماینده مردم شد، حمایت می کنیم، بحث ما تقابل نیست، هم به دولت و هم به نماینده کمک می کنیم زیرا وظیفه انقلابی ماست.

وی گفت: در مسیری که بتواند کار مردم را انجام دهند ما حمایت می کنیم، این را همه بدانند و اگر کسی هم نمی داند به گوشش برسانید، حرف ما این بود و از موضع خودمان کوتاه نمی آییم، باید مواظب التهابات باشیم زیرا دشمن تا پایان انتخابات اسفند اهدافش را رها نمی کند و از یک روزنه کوچک هم استفاده می کند.

او در همین زمینه افزود: اگر کاندیدای ما قرار است در انتخابات آینده مجلس رأی بیاورد باید از طریق قانون باشد،‌ نباید در انتخابات تخلف کرد. ما به این اعتقاد داریم هر کاری باید بر اساس مجاری قانونی باشد.

امام جمعه لامرد افزود: اگر انقلابی هستیم باید حرف حق را زد، اعتراض مسیر قانونی دارد و کسی که نماینده می شود باید حرف مردم منطقه را بشنود. این را به مردم یاد بدهیم که هر وقت کاری را خواستید دنبال کنید از طریق قانون باشد.

وی بیان کرد: فرض می کنیم پمپ بنزینی را آتش زدیم خوب چه به ما می رسد، غیر از این است که کشور به هم می ریزد و جوان هایی کشته و عده ای متضرر می شوند.

حجت الاسلام حسین زاده تصریح کرد: بنده گفتم، مردم طوماری بنویسند و مشکلات کارشناسی این طرح نوشته شود. اشکال ندارد ما این حرف را بزنیم و نماینده محترم ما هم زحمت بکشند و این را به مجلس ببرند و در آنجا بگوید اصل طرح از نظر مردم ولایی ما همانطوری که رهبری فرمودند، هیچ مشکلی ندارد، و از دولت هم حمایت می کنیم اما لااقل زیر ساخت ها را آماده کنید و چهار تا جایگاه سی ان جی به لامرد ما اضافه کنید و بودجه ای در اختیار ما بگذرید تا ترافیک گاز نباشد.

وی گفت: بنده در این امر سررشته ندارم و از آن چیزی که مردم به ما می گویند انتقال می دهیم و مردم را باید قانع کرد. در قضایای اخیر باید حرف مردم را شنید، و همین حرفی که در فضای مجازی می خواهد بیایید مستقیما با مردم صحبت کنیم.

حسین زاده افزود: ما از عذرخواهی بدمان نمی اید و مردم ما بسیار عاقل و خوبند و به خاطر ولایت از خیلی چیزها گذشتند از این به بعد هم می گذرند.

وی گفت: چه می شود پس از 10 روز از فروکش شدن التهابات، نماینده در مجلس مطرح کند که برگردیم به قانونی که می گوید هر سال، ده درصد اضافه شود و یا اگر قرار بر ادامه همین طرح است باید مردم را اقناع و توجیه کرد، واین حرف بدی نیست،

احساس نشود که با شما در تقابل هستیم، حال معضلی به وجود آمده و همه به هم کمک کنیم که این جریان را حل کرد، مسیر قانونی را ادامه دهید.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: موضع ما بر اساس منویات رهبری و بیان حق است و از هیچ کس واهمه ای نداریم و کاری به چپ و راست و میانه نداریم.

حسین زاده گفت: هرچه رهبری بفرمایند درست است، و کسی خیال نکند که بهتر از رهبری می فهمد، نه هیچ کس بهتر از رهبری نمی فهمد، و همه باید تابع باشیم. اولین نکته حفظ ارامش، انسجام درونی، عقلانی و برخورد کردن با این قضایاست، و باید آرامش درونی را حفظ کرد. ما به دنبال حرف حق هم هستیم.

او گفت: اعتراضات باید از کف خیابان جمع، و در مسیر قانون قرار بگیرد و آقایانی که مسئول هستند با دقت بیشتر کارشان را انجام دهند.

امام جمعه لامرد در مورد کم کاری بعضی از مسئولین و واکنش نماینده افزود: هیچ تقابلی با نماینده محترم شهرستان های لامرد و مهر انجام نخواهیم داد. آقایان کار کنند اما به ما بد بگویند، کار کنند اما از روی بدن ما رد بشوند، مطالبات از مسیر قانونی جلو ببرید و شما را به حاشیه نکشانند.

او گفت: متن جریان انقلاب متن خدمت هست، باید خدمت کرد و این انقلاب ارزان به دست نیامده و هنوز بهای این انقلاب را می دهیم. جریان انقلاب زنده است و مسئولین باید درد و دل ها را بشنوند و میزهای خدمت را به پا کنند.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: اگر ما پشت تریبون نماز جمعه حرفی را می زنیم برای این است که منطقه زخم خورده و باید برای جوانان شغل ایجاد کرد. همشهری می آید و می گوید از رونق کسب و کار افتاده ام، و یا اینکه دختر بچه های ما در کانکس درس می خوانند باید به اصل توجه کرد، باید به زخم ها توجه کرد.

امام جمعه لامرد گفت: امروز نیاز به فضای آرامش داریم و دشمن به دنبال برهم زدن آن است، و امیدواریم در اینده دولت جوان حزب الهی شکل گیرد.

وی در پایان این دیدار صمیمی، در خطاب به جوانان تاکید کرد: از جوانان استدعا دارم که درباره انقلاب اسلامی خوب مطالعه کنید، و این را بدانید که در راس نظام شخصیتی است که بر مبنای نظام الهی حرکت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار