فرماندار شیراز گفت: فرایند ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ٨صبح دهم آذر ماه آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 01 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا امیری یک شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فرایند ثبت از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز دهم آذر ماه آغاز شده و این فرایند تا شانزدهم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روزانه ثبت نام از کاندیدا از ساعت ٨ صبح الی ١٨ بعد از ظهر انجام می شود و افراد باید مدارکی که پیشتر اطلاع‌رسانی شده را به همراه داشته باشند.

امیری خاطرنشان کرد: بخشی از مدارک مورد نیاز استعفانامه شخص از سمت مدیریتی است که پیشتر در آن فعالیت می کرده و مدرک کارشناسی‌ ارشد است.

او افزود: افرادی که پیشتر به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فعالیت می کردند هر دوره چهار ساله آنان به عنوان یک مقطع شناخته می شود.

فرماندار شیراز اضافه کرد: افراد در زمان ثبت نام باید سن آنان ٣٠ سال تمام باشد و حداکثر سنی که می تواند در انتخابات ثبت نام کند ٧۵ سال است.

امیری خاطر نشان کرد: کاندیداها ثبت‌نام را به روز آخر نگذارند چون فرایند ثبت نام بیش از یک ساعت زمان خواهد برد.

او اضافه کرد: ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم الی شانزدهم آذر ماه انجام می شود و اولین انتخابات میان‌دوره‌ای ای مجلس خبرگان رهبری نیز از پانزدهم الی بیست و یکم آذر ماه صورت میپذیرد.

فرماندار شیراز بیان کرد : هیات بازرسی انتخابات فعالیت خود را در فرمانداری آغاز کرده و گزارش‌های این هیات نیز به مراجع مختلف نظیر دادگستری ارجاع خواهد شد و رسیدگی از این مراجع صورت میگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار