معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه اندازی مجدد تجهیزات ترافیکی و چراغ های راهنمایی تقاطعاتی که بعد از حوادث اخیر تخریب شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 01 December 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، زوربخش با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران در مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز برای راه اندازی تجهیزات ترافیکی تقاطعات گفت: تجهیزات ترافیکی ۵۹ تقاطع از ده تا صد در صد تخریب شده بودند که در مدت زمان دو هفته به چرخه خدمات رسانی و ایجاد نظم ترافیکی برگردانده شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز این حجم کار در مدت زمان ۱۴ روز را یک رکورد شاخص دانست و افزود: هم اکنون چراغ راهنمایی تقاطعات ملاصدرا، پارک قوری، خیرات، خلد برین، عفیف آباد - قصردشت، رضوان(سه راه دارالرحمه)، پل معالی آباد، کوزه گری، طلاییه، جانبازان، شریف آباد و سایر تقاطعات به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

زوربخش اضافه کرد: باز کردن فانوس های چراغ های راهنمایی و رانندگی شکسته و تعویض آنها با فانوس های سالم، کابل کشی مجدد و سربندی اتصالات، تعویض سیستم فرماندهی و نصب فانوس های جدید از جمله اقدامات شبانه روزی نیروهای مرکز کنترل ترافیک برای راه اندازی مجدد تجهیزات ترافیکی تقاطعات و نظم بخشی به تردد شهروندان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار